Pioneer helpdesk

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin

Pioneer helpdesk

Post by Browny »

Heb ik echt een mail opgesteld van een half a4-tje. Precies met mijn probleem uitgelegd (toerental over onversterkte speakers als versterker is aangesloten) en alle mogelijkheden die ik al heb uitgeprobeerd. Krijg ik echt een of ander kutmailtje terug. Er staat te weinig :twisted: info in mijn mailtje om een goede suggestie te kunnen doen, ga maar naar een pioneer inbouwstation. Maar dat wil ik juist niet!!!!!

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Haha ok, minder fijn zeg maar. Ik heb echt zo'n tering hekel aan Helpdesks, ze helpen je toch nooit echt goed! Mijn ervaring tenminste...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

hangt er vanaf.. bij veel kom je er met h??l vaak bellen en vooral d??rzeuren nog wel uit. vooral leuk als je zegt dat je al eerder mensen hebt gesproken (Gewoon een makkelijke naam noemen, doet er niet toe :P) en dat die zei dat...

je snapt 't wel :P

vooral bellen, mailen schiet niet op! daar is een knopje "Delete" voor uitgevonden.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Anouschka wrote:Haha ok, minder fijn zeg maar. Ik heb echt zo'n tering hekel aan Helpdesks, ze helpen je toch nooit echt goed! Mijn ervaring tenminste...

Ook @home internet zeker? :D

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Nee Chello, das nog veel erger geloof ik :wink: We hebben het gelukkig opgezegd per 1 augustus!

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

@home kan er anders ook wat van. Ben poosje bezig geweest om mn modem te laten vervangen, en is nog niet gebeurd. Heb nog zo'n Com21 modem die ze volgens mij 5 jaar terug ook al hadden. Dat ding hoort dus in een museum thuis, en niet in een meterkast.
Maar na tig telefoontjes en e-mails verders heb ik de moed opgeven. Van mailtjes geschreven door mensen die evenveel van internet weten als mn oma word ik echt zo moedeloos dat ik geen bok meer heb verder te gaan.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

gewoon verhuizen krijg je vanzelf een nieuwe :)

ik ben overigens uiterst tevreden @home klant
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Als je Chello (UPC dus) belt met de mededeling dat je intenet eruit ligt krijg je te horen dat je dan maar een mailtje moet sturen :shock:

En ja, das echt gebeurd!

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

haha ja....@home klantenservice had ook een mooie:
Buurjongen en ik hadden 1,5 jaar terug snelheden die je ook met gemak met een 56k modem haalt. Wij natuurlijk bellen: hij krijgt te horen dat ie niet genoeg werkgeheugen heeft. 64 MB was opeens niet genoeg meer.
Ik kreeg te horen dat ik maar onmiddelijk Zone Alarm moest verwijderen, en dat het dan weer normaal moest lopen. En dan maar proberen niet boos te worden....

Mooi stukje bullshit uit ??n vd vele mailtjes:
Het vervangen van het modem is niet mogelijk omdat wij op dit moment nog niet voldoende capactiteit hebben op ons nieuwe platform. Dit houdt in dat u gedurende bepaalde periodes van de dag de nieuwe snelheden niet kunt behalen. Het vervangen van uw modem zou de belasting nog hoger maken, waardoor de verbinding alleen maar langzamer zou worden ten opzichte van uw huidige snelheid.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

Popmart wrote:haha ja....@home klantenservice had ook een mooie:
Buurjongen en ik hadden 1,5 jaar terug snelheden die je ook met gemak met een 56k modem haalt. Wij natuurlijk bellen: hij krijgt te horen dat ie niet genoeg werkgeheugen heeft. 64 MB was opeens niet genoeg meer.
Ik kreeg te horen dat ik maar onmiddelijk Zone Alarm moest verwijderen, en dat het dan weer normaal moest lopen. En dan maar proberen niet boos te worden....

Het vervangen van het modem is niet mogelijk omdat wij op dit moment nog niet voldoende capactiteit hebben op ons nieuwe platform. Dit houdt in dat u gedurende bepaalde periodes van de dag de nieuwe snelheden niet kunt behalen. Het vervangen van uw modem zou de belasting nog hoger maken, waardoor de verbinding alleen maar langzamer zou worden ten opzichte van uw huidige snelheid.

Ik zit ook op een helpdesk voor een ISP, je wil niet weten hoevaak een firewall voor gezeik zorgt, net als virusscanners, de fabrikant maakt niet uit, ze geven allemaal wel problemen.

Vervangen van het modem indertijd zou wel kunnen kloppen, ik had ook @home, en had een oude com21 bak, deze is op den duur wel vervangen, nadat ik een denial of service op mn ip had ( snap nog steeds niet waarom ). Toendertijd waren ze net aan het beginnen met de invoering van de nieuwe motorola modems, dus kan me capaciteitsproblemen dan wel voorstellen.

64mb mem niet genoeg, tsja, ligt dr aan wel OS je draait, win98 ofzo loopt daar nog wel op, hoger kom je toch al gauw op meer mem uit

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Joost wrote:gewoon verhuizen krijg je vanzelf een nieuwe :)

:)

volgende week... van versatel naar casema.
en daar zit mijn vriendin op de helpdesk ;)
dat scheelt een hoop....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

IceByte wrote:
Popmart wrote:haha ja....@home klantenservice had ook een mooie:

Ik zit ook op een helpdesk voor een ISP, je wil niet weten hoevaak een firewall voor gezeik zorgt, net als virusscanners, de fabrikant maakt niet uit, ze geven allemaal wel problemen.

Vervangen van het modem indertijd zou wel kunnen kloppen, ik had ook @home, en had een oude com21 bak, deze is op den duur wel vervangen, nadat ik een denial of service op mn ip had ( snap nog steeds niet waarom ). Toendertijd waren ze net aan het beginnen met de invoering van de nieuwe motorola modems, dus kan me capaciteitsproblemen dan wel voorstellen.

64mb mem niet genoeg, tsja, ligt dr aan wel OS je draait, win98 ofzo loopt daar nog wel op, hoger kom je toch al gauw op meer mem uit

Maar ik had al tijden Zone Alarm op mn pc, en de buurjongen had toen al lange tijd 64 mb werkgeheugen. Op de een op andere dag ging de snelheid van 300+ kb/s naar hooguit 10 kb/s . Aardig frustrerend om dan te horen dat je maar werkgeheugen erbij moet kopen, of onbeveiligd internet op moet gaan.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Rio97 wrote:
Joost wrote:gewoon verhuizen krijg je vanzelf een nieuwe :)

:)

volgende week... van versatel naar casema.
en daar zit mijn vriendin op de helpdesk ;)
dat scheelt een hoop....

goed excuus om de hele dag met dr te bellen ;)

ik zit hier op Zeelandnet, opzich nooit gezeik.. je betaald alleen veel te veel in vergelijking met andere aanbieders.. maar omdat we verder eigenlijk nooit problemen hebben maakt dat ook geen zak uit..

nu hebben ze echter iets nieuws bedacht:
wij hadden een com21 modem die kuren vertoonde.. dus ik heb gevraagt om een nieuwe modem.. die hebben we gekregen.. een 1 of ander superbreedband iets..
nu zijn we niet alleen van modem geswitched maar ook van abo!
van 1mbit a 600,- pj naar iets van 4mbit a 1200,- euro per jaar als ik mn vader mag geloven (zelf nog niet uitgezocht)
en dat zonder er om te vragen!
nou kan ik er niet mee zitten, 600kb/s downloaden en bijna 150kb/s uploaden is niet zo heel erg.. zeker als er een FairUsePolicy opzit (we hadden 15gb p/m en 1x in de 3mnd 30gb p/m).
maar mn vader kan dr nog niet erg om lachen.. maar als ik m zeg dat we dit altijd al hadden en dat het allemaal klopt zaldie wel 2x achter zn oren krabben en denken 'nahja, dat zal dan wel, vandaar dat mn geld zo hard gaat'
Image

bad_my84
AX Master
AX Master

Post by bad_my84 »

@home is kl*te en hun helpdesk is nog 10x erger :!:

We kregen er dingen te horen zoals:
Trek je modem uit, dan sturen wij er nieuwe software naartoe.
Je kunt niet met meerdere pc's op internet

Zelfs de technische mensen daar zijn nog achterlijk!
Want als je bij de helpdesk lang genoeg doorzeurd krijg je iemand aan de lijn die er wel verstand van zou hebben.

En toen zijn we naar ADSL van Planet gegaan en hebben we inet dat het altijd doet, dus weet ik ook nog niet hoe hun helpdesk is...
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by IceByte »

bad_my84 wrote:@home is kl*te en hun helpdesk is nog 10x erger :!:

We kregen er dingen te horen zoals:
Trek je modem uit, dan sturen wij er nieuwe software naartoe.
Je kunt niet met meerdere pc's op internet

Zelfs de technische mensen daar zijn nog achterlijk!
Want als je bij de helpdesk lang genoeg doorzeurd krijg je iemand aan de lijn die er wel verstand van zou hebben.

En toen zijn we naar ADSL van Planet gegaan en hebben we inet dat het altijd doet, dus weet ik ook nog niet hoe hun helpdesk is...

Die motorola modems weet ik wel dat ze software ophalen van het net, heb indertijd wel ns naar BSD gekeken waar een pakket bij zat om zelf software te maken voor die dingen, maar blijkt dat je ze toch niet kunt verbouwen qua software, wordt gecontroleerd en indien nodig weer aangepast. Gratis extra snelheid was wel leuk geweest :lol:

Post Reply