LOL mijn 1.1 haalt 170 met zijn 2en erin en vollebepakking
Op de franse snelweg gereden terug van vakantie vorig jaar Was echt cool.
Maar moet je niet te vaak doen
150 is wel aardig voor een 1.0 toch
Heb er een geluidsinstallatie in gebouwd :P
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
Remmie/Eef wrote:LOL mijn 1.1 haalt 170 met zijn 2en erin en vollebepakking Op de franse snelweg gereden terug van vakantie vorig jaar Was echt cool. Maar moet je niet te vaak doen
150 is wel aardig voor een 1.0 toch
onze 1.1i gaat daar ook makkelijk overheen.. 175 -5 aftrek op vakantie met z'n 2en.. kom je ook op 170 uit..
wij keken elkaar toen ook aan hoe hard ons gebakkie nog ging
en edan kom ik met mijn 1400 GT carb en dat gebak rijdt niet veel harder dan 185.
waarom heb ik dan eigenlijk een GT gekocht?
had ik net zo goed een 1.1 kunnen kopen?
eigenlijk erg vreemd.
dat betekent dat je met een 1.1 een 1.4 GT bij zou kunnen houden.
dat betekent voor mij dus: opfokken die hap.
(jah zekers, ik ga me ax motorisch tunen )
krijg de indruk dat er h??l veel GT's rondrijden die motorisch niet meer zo fris zijn, en dat dus de 1.4 TU op de een of andere manier meer lijdt dan de 1.1?
>> mijne doet plotseling ook niet meer dan 175 km/h op de klok.. da's tegen de 170 echt..
dat lijkt me echt heel erg overduidelijke logica..
waarom koop je namelijk een GT?
juist.. om hard te rijden.. en hard rijden betekend plankgas, in de begrenzer en raggen! daar zijn ze voor bedoeld.. en tsja, dat houden ze nou eenmaal minder lang vol dan rustig van A naar B met een willekeurige vrouw achter het stuur..
(al ramt mn moeder haar Cinquecento ook onbewust altijd de begrenzer in.. je had dr moeten zien toen ze in mn GT reed.. die schrok zich lam vd wielspin.. in zn 2! )