ax 1.4 -----> 1.9 gti 205?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
ax 1.4 -----> 1.9 gti 205?
hallo,
ik heb even een technische vraag.
ik ben zelf een 205 rijder maar nu heb ik ook een ax staan en nu is mijn vraag dus..
kan een 1.9 gti dkz blok in een ax?
ik weet namelijk niet zeker of dit dus kan en wil toch wel gaan proberen.
heeft er iemand ervaring mee of kan het gewoon niet?
rob jansen
ik heb even een technische vraag.
ik ben zelf een 205 rijder maar nu heb ik ook een ax staan en nu is mijn vraag dus..
kan een 1.9 gti dkz blok in een ax?
ik weet namelijk niet zeker of dit dus kan en wil toch wel gaan proberen.
heeft er iemand ervaring mee of kan het gewoon niet?
rob jansen
binnen onze club hefet niemand het..
maar in Amerika heeft er 1tje te koop gestaan,
theoretisch is het dus mogelijk, vraag is echter.. wil je dat loodzware XU blok nog bijna voor je voorwielen hebben liggen?
ik denk niet dat hij daar bestuurbaarder van wordt namelijk..
het past zoiezo niet standaard, motorsteunen zijn heel anders zoals je waarschijnlijk zelf al gezien hebt..
als je je verveeld en beetje geld over hebt lijkt het me een heel leuk plan goede auto voor de dragstrip iig
maar in Amerika heeft er 1tje te koop gestaan,
theoretisch is het dus mogelijk, vraag is echter.. wil je dat loodzware XU blok nog bijna voor je voorwielen hebben liggen?
ik denk niet dat hij daar bestuurbaarder van wordt namelijk..
het past zoiezo niet standaard, motorsteunen zijn heel anders zoals je waarschijnlijk zelf al gezien hebt..
als je je verveeld en beetje geld over hebt lijkt het me een heel leuk plan goede auto voor de dragstrip iig
-
- Welkom nieuw AX lid
tuurlijk kan het,
benodigdheden: - Andere auto voor dagelijks gebruik
- Tijd, en veel geduld.
Tis logisch dat het kan... het blok heeft niks van de ax nodig om te kunnen lopen.
Je moet alleen heeel creatief zijn in het erin wurmen, er is weing plaats, en de motersteunpunten zijn(origineel) anders.
Dan moet je de ax nog aanpassen aan het nieuwe vermogen, extra plaatjes lassen op ophanging draagarmen, body doorlassen etc.
Het is egt wel mogelijk, maar je moet goed kunnen sleutelen, ijzer kunnen bewerken en heeeeel veeel zin en geduld hebben.
Succes
benodigdheden: - Andere auto voor dagelijks gebruik
- Tijd, en veel geduld.
Tis logisch dat het kan... het blok heeft niks van de ax nodig om te kunnen lopen.
Je moet alleen heeel creatief zijn in het erin wurmen, er is weing plaats, en de motersteunpunten zijn(origineel) anders.
Dan moet je de ax nog aanpassen aan het nieuwe vermogen, extra plaatjes lassen op ophanging draagarmen, body doorlassen etc.
Het is egt wel mogelijk, maar je moet goed kunnen sleutelen, ijzer kunnen bewerken en heeeeel veeel zin en geduld hebben.
Succes
Ax is back
-
- Welkom nieuw AX lid
nee heren 1,6 uit 205 is echt een xu blokje
dus dat zal n andere ax zijn, het enige interesante aan een xu blok is volgens mij het prijsverschil.
volgens mij heb je al zo'n blok voor 150 a 200 euro en een 1,6 16v toch gauw 900
en als je t passend hebt kan je natuurlijk ook leukere xu blokjes gaan uitzoeken hoewel het dan al gauw minder goedkoop wordt
dus dat zal n andere ax zijn, het enige interesante aan een xu blok is volgens mij het prijsverschil.
volgens mij heb je al zo'n blok voor 150 a 200 euro en een 1,6 16v toch gauw 900
en als je t passend hebt kan je natuurlijk ook leukere xu blokjes gaan uitzoeken hoewel het dan al gauw minder goedkoop wordt
RichardRR wrote:2.0 turbo
juist, en waar wilde je dat laten Richard?
maar die 1.6xu ax moet ergens rond rijden.. is al veel over gepraat!
er is mij zelfs ooit een keer een (vermoedelijk fabeltje) verhaal verteld van iemand die naast een ax 2.0 stond... eruit getrokken werd, daarna praatje gemaakt enzo.. die man zou lid worden, maar dus nooit wat van gehoord.. en met zo'n bijzondere auto zou je dat wel doen denk ik.. Dus of die echt is?
-
- Beginnend AX liefhebber
LOL zou wel lache zijn ( LEGENDES )
LEGEND OF THE AX
LEGEND OF THE AX
Heb er een geluidsinstallatie in gebouwd :P
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
met die 200 euro ben je er nog niet maar tis wel een leuke uitdaging! Je moet ook een andere bak hebben want die tu bak past er ook nie op!
als er een xu blok in moest, zou ik voor de 1.9gti gaan, knalt hard en is zeer betaalbaar!!
Staat op t Peugeot GTI club FORUM ook nog een TU turbo te koop...
als er een xu blok in moest, zou ik voor de 1.9gti gaan, knalt hard en is zeer betaalbaar!!
Staat op t Peugeot GTI club FORUM ook nog een TU turbo te koop...
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!