Zo, eidenlijk is de GTI verzekerd, er moeten wel een paar dingetjes nog gebeuren, zoals twee nieuwe banden achter en uitbalanceren (word een beetje misselijk boven de 125) motorkapje, hangt af van AX_POWAH wanneer hij zijn kap klaar heeft, aandrijfasje linksvoor en koppakking nakijken. Ook mijn m3 spiegels monteren als ze binnen zijn maar dat is pas over twee weken.
Net nog een lollig woofertje in de AX gelegd samen met Slick, bedankt jonge! en waarom ik nu nog opt forum rondhang...tsjah..ben mn ondernemingsplan af aan het maken, is wel zo veel werk en daar had ik me in verkeken. Moet over 6 uurtjes bij de binder staan om er een ring doorheen te jagen om daarna in 15 minuten naar school te knallen met de AX en nog is 4 toetsen te maken die ik ook nog niet heb geleerd. Duss ja wat zijn prioriteiten op dit moment? Eerst maar is dat project af maken en niet meer hier zitten te lullen denk ik....op dit verlaten forum...........
ik heb er gister even bij staan kijken natuurlijk op het station.. leuke wieltjes, leuk autootje en mooie stoeltjes :0 als je ze vast zet zitten ze vast nog beter
Je krijgt mijn kap zodra ik die carbonne heb maar het blijft maar duren voor ze tijd hebben dus hellaas nog ff afw88.
En idd zet die schommelstoelen vast :director:
In Beesd he die had hij de vorige keer toen ik er was ook liggen maar hij was gereserveerd voor iemand. die is dus blijkbaar niet op komen dagen want ik zag hem idd weer op internet staan. Leuk ding is het. Veel plezier ermee .
Zo de spoiler die ik vanmiddag heb gehaald ook gelijk maar even geschuurd en voor de eerste keer gespoten. mijn longinhoud is op dit moment gereduceerd tot 5%..... Advies: zet een kapje op zeker in een kleine ruimte als deze
Vanavond de tweede keer spuiten en dan morgen blanke lak erop en dan is ie ready to go!
Heb al een afspraak gemaakt met de garage, volgende week twee toyo proxes T1R achter en uitlijnen. Van de week gaat mn krukaskering vervangen worden en dan gelijk nieuwe olie en een nieuwe oliefilter erop en als we dan toch bezig zijn gelijk de aandrijfasvervangen.
Op de kofferbak. Dus aan de onderkant van het achterran op dat randje van de kofferbak. Tenminste, ik neem aan dat Thomas hem op de "normale' manier monteert. Hoe zet je deze spoiler precies vast?