Schade van AX POWAH
Moderators: Rock's, webmasters
Schade van AX POWAH
Jeroen en ik reden in een bocht, wel iets te hard maar niet overdreven. Kwam in een tegenligger met zilveren volvo die vond dat hij de hele weg nodig had en ik moest uitwijken. vervolgens hijs doorgereden!!
Mijn auto in de slip en ging 360 graden rond en raakte de kleinste en dunste boom uit t bos De rest vd bomen kun je niet omheen met je armen dus super geluk gehad.
De schade zit aan voorbumper, rechter deur (ik heb al een nieuwe van een GT met skirt), beetje op dakrand waar full speed schade ook bij zit.
Difusor is aardig kapot.
Achterbumper en rest vd chassis + bestuurderkant van de auto heeft nix en het chassis heeft geen deuken. Stijlen bij de deur ook allemaal recht.
Ik ga eerst ff bevatten wat er allemaal is gebeurd en die ax lap ik wel weer op!! Bedankt vast voor de reacties in me wie = wie! super!!
Mzzls geert
zo blij dat jeroen nix heeft en ik ook nie!!
Me pa denkt ook dat t is op te knappen
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Ik ga met frisse moet weer verder, tis gelukkig goed weer
De voorbumper ziet er niet uit en is ff snel zwart gemaakt tot de voorbumper-ophanging is gemaakt. Eigenlijk nog een groot wonder dat zo'n bumper, (achteraf gelukkig) op de steuntjes is afgebroken en gewoon over de weg is gestuiterd op zijn rubbere lipje en met slechts een paar krasjes in de berm lag te w88 tot ik m achterin legde :hello2:
Wel een beetje ge-romantiseerd maar da komt door t weer en dat ik er zo vanaf ben gekomen!
Jeroen en ik hebben zeer kleine klachtjes en ons mam heeft middeltjes voor in de koffie :ky: dus dan komt alles goed!!!
Ik hoop dat jeroen me niet juridisch gaat vervolgen en economisch aanpakken, gelukkig heb ik een set 15inch brock b2 velgen van m, een set 15inch canonica en mogelijke achterklep als onderpand
@ Anouska: Camera had ik bij, digicam!!
De voorbumper ziet er niet uit en is ff snel zwart gemaakt tot de voorbumper-ophanging is gemaakt. Eigenlijk nog een groot wonder dat zo'n bumper, (achteraf gelukkig) op de steuntjes is afgebroken en gewoon over de weg is gestuiterd op zijn rubbere lipje en met slechts een paar krasjes in de berm lag te w88 tot ik m achterin legde :hello2:
Wel een beetje ge-romantiseerd maar da komt door t weer en dat ik er zo vanaf ben gekomen!
Jeroen en ik hebben zeer kleine klachtjes en ons mam heeft middeltjes voor in de koffie :ky: dus dan komt alles goed!!!
Ik hoop dat jeroen me niet juridisch gaat vervolgen en economisch aanpakken, gelukkig heb ik een set 15inch brock b2 velgen van m, een set 15inch canonica en mogelijke achterklep als onderpand
@ Anouska: Camera had ik bij, digicam!!
Mzzls Geert
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
Oja das waar ook, dan zal ik vandaag ff bellen om de aanklacht in te trekken.
Komt allemaal weer goed zie ik wel.
gvd mijn nek man :tongue1:
Mzzls Jeroen
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip