Anouschka wrote:Nog even een vraagje (voor als het eventueel allemaal zou lukken) hoe lang duurt het ongeveer om een ruitenwisser rechtop te zetten (dus ook een andere wisser erop te zetten) en is er eventueel iemand die dit heel misschien voor mij zou willen doen? Als ik nog aan een BX wisser ofzo kan komen tenminste.
ik was er vanmiddag (met tegen zitten van een schroefje zodat ik de plaat onder de ruitenwisser, over de ruitenwisser motor heen zit niet weg kreeg) een 3 kwartier mee bezig.
half uurtje zou het ook lukken als dat schroefje wel los ging.
en ik zou dat evt wel voor je willen doen hoor. (maar ben er niet bij de 12-de van juni )
(en als je geen BX wisser arm kan vinden, kan ik hier op de sloop wel voor je kijken, die heeft nog ?10 BX-en staan )
Last edited by the lone night rider on WedJun08, 2005 6:34:13 PM, edited 2 times in total.
Anouschka wrote:Nog even een vraagje (voor als het eventueel allemaal zou lukken) hoe lang duurt het ongeveer om een ruitenwisser rechtop te zetten (dus ook een andere wisser erop te zetten) en is er eventueel iemand die dit heel misschien voor mij zou willen doen? Als ik nog aan een BX wisser ofzo kan komen tenminste.
ik was er vanmiddag (met tegen zitten van een schroefje zodat ik de plaat onder de ruitenwisser, over de ruitenwisser motor heen zit niet weg kreeg) een 3 kwartier mee bezig. half uurtje zou het ook lukken als dat schroefje wel los ging.
en ik zou dat evt wel voor je willen doen hoor.
Dat zou super zijn! En misschien dat er nog wel meer leden zijn die willen helpen en dat het in 15 min klaar is ofzo
Haha eerst maar even zien of ik voor die tijd nog aan een wisser kan komen.
@ the lone night rider, ik heb Weetjewel een pb gestuurd want die zou deze week ook nog naar de sloop gaan. Nog geen reactie dus daar kan ik nog ff niets over zeggen. Tot wanneer zou jij anders een wisser voor me kunnen halen? Heb hier namelijk geen sloop in de buurt en ook niet echt tijd meer denk ik....
Edit: zie nu pas dat je berichtjes bewerkt zijn, misschien iemand anders die het voor me zou willen doen? (Zeur, zeur, zeur )
@ the lone night rider, ik heb Weetjewel een pb gestuurd want die zou deze week ook nog naar de sloop gaan. Nog geen reactie dus daar kan ik nog ff niets over zeggen. Tot wanneer zou jij anders een wisser voor me kunnen halen? Heb hier namelijk geen sloop in de buurt en ook niet echt tijd meer denk ik....
Edit: zie nu pas dat je berichtjes bewerkt zijn, misschien iemand anders die het voor me zou willen doen? (Zeur, zeur, zeur )
zodra jij zegt dat je er een hebben wil/moet.
dan kan ik hier wel even naar de sloop rijden op een zaterdag.
(of misschien doordeweeks een keer als ik tijd heb.)
en ik weet niet waar je woont, kan het namelijk ook bij iemand voor de deur doen, heb ik hier ook gedaan
zodra jij zegt dat je er een hebben wil/moet. dan kan ik hier wel even naar de sloop rijden op een zaterdag. (of misschien doordeweeks een keer als ik tijd heb.)
en ik weet niet waar je woont, kan het namelijk ook bij iemand voor de deur doen, heb ik hier ook gedaan
over deur gesproken
als ik jou nog tegenkom kan die zondag ook op nieuwegein liggen. dat kan ik ook wel weer regelen denk ik. En verders je kan hem ook verstellen met de originele arm erop! en later vervangen. En de bankschroef doet ook wonderen schijnbaar
Oew goed idee behalve de blindeerfolie van de LIDL misschien ook nog wel BXwissertje doen. Even kijken of ik tijd heb om naar de sloop te gaan morgen of overmorgen
CitRoel wrote:Zoek een ZX wisser... die hebben die "klipjes" niet waar bij BX het ruitenspoeier buisje aan vast zit.
Die klipjes zijn er heel makkelijk af te halen, hoor...
Ik ga trouwens misschien nog wel eens proberen mn ruitensproeier op de wisser aan te sluiten zoals bij een BX...moet alleen nog ff uitvinden hoe ik dat zal gaan doen
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
TjizZzuH wrote:...Ik ga trouwens misschien nog wel eens proberen mn ruitensproeier op de wisser aan te sluiten zoals bij een BX...moet alleen nog ff uitvinden hoe ik dat zal gaan doen
Moet je effe bij mijn rode GT kijken want ik heb het systeem van de BX werkend.
Ik moet je zeggen, het werkt echt SUPER... de vloeistof wordt zo veel beter verdeeld over je raam.
Ik zie jullie allemaal ZONDAG Ennuh... Erik... je tankdop ligt al in de AX hoor