Ralf's nieuwe project
Moderator: webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 59
- Joined: ThuJun02, 2005 12:00:23 PM
- Location: Zoetermeer/Capelle
- Contact:
Foto 3 is echt vet en aardig snel.
Een klant van mijn werk heeft ook zoon ding is echt bruut.
Die andere 2 zijn ook mooi ik heb ook naar een GT turbo gezocht. als je er 1 vind zijn ze duur of goedkoop
Goedkoop is naar de kl*te en duur is goed maar niet te betalen
Belangrijk is om je auto warm te laten draaien voor de turbo en dat vergeten veel mensen die een auto hebben met turbo net als bij die imprezatjes.
Maar suc6 met je project
Een klant van mijn werk heeft ook zoon ding is echt bruut.
Die andere 2 zijn ook mooi ik heb ook naar een GT turbo gezocht. als je er 1 vind zijn ze duur of goedkoop
Goedkoop is naar de kl*te en duur is goed maar niet te betalen
Belangrijk is om je auto warm te laten draaien voor de turbo en dat vergeten veel mensen die een auto hebben met turbo net als bij die imprezatjes.
Maar suc6 met je project
Heb er een geluidsinstallatie in gebouwd :P
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
Remus demper er onder gebouwd
Wielkasten achter zijn rond
Cituning velgen zitten er onder
Wil Nog:
Luchthapper op motorkap
Verlagingsveren bij een heuveltje raken me banden mijn wielkasten en ik heb al groeven in mijn banden (k*tzooi)
Warmdraaien is meestal nog niet het grootste probleem (want meeste mensen hebben nog wel het verstand dit te doen). Uiteraard wel heel belangrijk met een turbo?tje, zeker met zulk fragiel en delicaat spul.
Groter probleem is dat er van die "snoeierds" bij zijn die lekker gaan gallen met zo?n auto en dan daarna gelijk de motor uitzetten > gevolg: een gloeiendhete (soms nog enigsinds draaiende) turbo zonder olietoevoer.
Is niet de eerste keer dat een turbo spontaan "PING" zegt en vervolgens zo vast als een huis zit. Dure geintjes
Groter probleem is dat er van die "snoeierds" bij zijn die lekker gaan gallen met zo?n auto en dan daarna gelijk de motor uitzetten > gevolg: een gloeiendhete (soms nog enigsinds draaiende) turbo zonder olietoevoer.
Is niet de eerste keer dat een turbo spontaan "PING" zegt en vervolgens zo vast als een huis zit. Dure geintjes
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
bokkie wrote:Warmdraaien is meestal nog niet het grootste probleem (want meeste mensen hebben nog wel het verstand dit te doen). Uiteraard wel heel belangrijk met een turbo?tje, zeker met zulk fragiel en delicaat spul.
Groter probleem is dat er van die "snoeierds" bij zijn die lekker gaan gallen met zo?n auto en dan daarna gelijk de motor uitzetten > gevolg: een gloeiendhete (soms nog enigsinds draaiende) turbo zonder olietoevoer.
Is niet de eerste keer dat een turbo spontaan "PING" zegt en vervolgens zo vast als een huis zit. Dure geintjes
Yep, turbootjes moet je altijd ff de gelegenheid geven om ff uit te draaien met smering, anders is het heel snel gedaan met die dingen
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM