dashboard
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
- Posts: 3
- Joined: ThuJun02, 2005 11:02:17 PM
- Location: Putte-Kapellen (Belgi?)
dashboard
Hey allemaal, ik ben bezig op de moment met mijn axje helemaal te "slopen" want hij gaat volledig opnieuw gespoten worden en bijgeplamuurd en nog heel veel andere dingen, ik zal later nog wel eens fototjes op de site zetten.
Maaaar,.... ik zit met 1 groot probleem!!
Ik krijg mijn dashboard (type 2) niet uit de wagen!
Ik heb de 2 onderste bevestigingsbouten al gevonden (onderaan opzij aan de deurstijl bijna. Waar zitten de andere bouten
Ik moet het echt dringend weten want ik kan niet verder zonder dat het dashboard er uit is.
Maaaar,.... ik zit met 1 groot probleem!!
Ik krijg mijn dashboard (type 2) niet uit de wagen!
Ik heb de 2 onderste bevestigingsbouten al gevonden (onderaan opzij aan de deurstijl bijna. Waar zitten de andere bouten
Ik moet het echt dringend weten want ik kan niet verder zonder dat het dashboard er uit is.
Cars rule!!!
Ik heb ff op het forum gezocht en kwam dit topic tegen.
Gaat in het begin over het klokkenhuis maar iets verderop ook over de rest van het dash.
Hopenlijk heb je er iets iets, anders horen we het wel.
Gaat in het begin over het klokkenhuis maar iets verderop ook over de rest van het dash.
Hopenlijk heb je er iets iets, anders horen we het wel.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
Achter dat grilletje zitten 2 bouten, die moeten los anders gaat t kapot! Eerst moet je dus dat grilletje eruit halen, zit met 2 boutjes (sleuteltje 10) in de geul vd motokap (bij je zijschermen zeg maar)
Je klokken huis zit origineel met torx boutjes vast maar is vaak vervangen door kruiskop schroefjes, die moeten er eerst uit samen met die knoppen enzo. Verder ff aan de kmkabel denken en je kachelslangen en hij kan er zo uit!!
Let ff op je bekabeling het kan er allemaal heel uit, ik weet nie hoeveel zin en tijd je hebt
Je klokken huis zit origineel met torx boutjes vast maar is vaak vervangen door kruiskop schroefjes, die moeten er eerst uit samen met die knoppen enzo. Verder ff aan de kmkabel denken en je kachelslangen en hij kan er zo uit!!
Let ff op je bekabeling het kan er allemaal heel uit, ik weet nie hoeveel zin en tijd je hebt
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- Welkom nieuw AX lid
- Posts: 3
- Joined: ThuJun02, 2005 11:02:17 PM
- Location: Putte-Kapellen (Belgi?)
-
- Welkom nieuw AX lid
- Posts: 3
- Joined: ThuJun02, 2005 11:02:17 PM
- Location: Putte-Kapellen (Belgi?)
Of het gelukt is of niet
Het is gelukt om hem er uit te halen hij staat nu al geplamuurd klaar om gladgeschuurd te worden.
Het was niet echt simpel om hem er uit te krijgen, vooral al die elektriciteit achteraan is echt kl*te. En zeker niet vergeten om de kabelbaantjes los te schroeven
Veel succes ermee
Het was niet echt simpel om hem er uit te krijgen, vooral al die elektriciteit achteraan is echt kl*te. En zeker niet vergeten om de kabelbaantjes los te schroeven
Veel succes ermee
Cars rule!!!