Witte AX 1.1 gespot

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Witte AX 1.1 gespot

Post by bad_my84 »

Toen ik vandaag mijn auto parkeerde in een woonwijk in Heerlen (woonwijk naast de afslag Brunssum), zag ik een witte 1.1 TE met kenteken YJ-11-FG staan.

Hij had lichtmetaal, geblindeerde ruiten achter, spoiler en een GT bumper met mistlampen.
Verder viel nog op dat er dobbelsteentjes aan de binnenspiegel hingen, er een blauw doorzichtige gsm houder aan het type 1 dash dat en dat er zwarte stoelhoezen met een rood randje in zaten.

Zover ik weet is dit geen clublid dus heb ik op school ff snel een flyer uitgeprint en op de terugweg onder de wisser gestopt.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Re: Witte AX 1.1 gespot

Post by Kakelbont »

bad_my84 wrote:Zover ik weet is dit geen clublid dus heb ik op school ff snel een flyer uitgeprint en op de terugweg onder de wisser gestopt.


Haha! hulde 8)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

hehehe die was van mij en ben wel al lid :wink: heb alleen nog niet zoveel gepost :roll: maar moet je nageven dat het een strakke acties was! zit je bij mij op school dan (hogeschool zuyd) ?

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ha die bart, waarom maak je niet gezellig een wie is wie aan?
Heb je wel wat interessante info van het forum kunnen halen?

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

bart wrote:hehehe die was van mij en ben wel al lid :wink: heb alleen nog niet zoveel gepost :roll: maar moet je nageven dat het een strakke acties was! zit je bij mij op school dan (hogeschool zuyd) ?


Dus toch :)
Ik zit idd ook op Hszuyd, ik kom maar af en toe met de auto (1x per week) en ik had je auto al eerder gezien, maar toen kwam ik steeds van school terug en nu had ik eindelijk de kans :wink:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Ik wist niet dat we nog meer leden uit Heerlen hadden ( op mij en Rik na) :D Welke wijk was dat om precies te zijn?

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Popmart wrote:Ik wist niet dat we nog meer leden uit Heerlen hadden ( op mij en Rik na) :D Welke wijk was dat om precies te zijn?


Euhm, als je de autobaan vanaf Maastricht richting Heerlen (A76 geloof ik) de afslag Brunssum neemt, einde afrit rechts en dan weer de eerste rechts, een woonwijk in.

Ik weet niet hoe het daar het, zet daar alleen de auto neer als ik naar school ga :wink:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Khad me eigenlijk ingeschreven omdat ik ook problemen had met me banden (185/55 r14) maar daar weet niemand echt iets op volgens mij.
Ik woon overigens in grasbroek das aan de andere kant van het centrum maar ben zo lui om toch iedere dag met de auto naar school te gaan en die in welten neer te zetten :oops: . Welke opleiding volg je overigens? Ik volg nu eerste jaar bouwkunde.

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Ik doe informatica. Ik zit officieel in het 2de jaar maar volg nu het derde jaar en nog een paar vakken uit het eerste jaar :wink:

Hmmz Grasbroek, zegt me helemaal niks, maar ik ken de weg in Heerlen ook echt niet goed, kan de school en m'n oma vinden, daar heb je het zo ongeveer wel mee gehad. :?

Ik ben idd ook zo lui dat ik overal met de auto naartoe ga, station (5 km.), vriendin (1 km.) enz. :oops:
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Reed deze AX vanochtend achter mij in Heerlen centrum?

Het is dat ik de directeur in mn auto had, anders had ik niet zo truttig gereden :lol:

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

hehehe dat zou wel kunnen reed je langs het spoor af? kzag je rijden en eigenlijk moest ik een andere kant op maar kon het niet laten even achter je aan te rijden :wink:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Ja ik reed langs het spoor. Bij rotonde bij Bernadinus sloeg je links af, ik rechts. Had graag je AX van dichterbij willen zien, want het zag er goed uit zover ik kon zien. Wat dacht je: heeft ie een GT, en rijdt ie zo sloom?! :lol:

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Ja idd met dat tempo had je net zo goed een 1.1 kunnen kopen :wink: . Welke wijk woon je eigenlijk?

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Nieuw Husken....bij de woonboulevard


Maar reed dus rustig omdat ik directeur van stageplaats in de wagen had, en de bumper half los had liggen door stommiteit van een Opel Fahrer...

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Owjah dat had ik idd ook gelezen wat een aardappel. Dan woon je trouwens wel in de buurt. Ik woon in grasbroek. Dus als je nog eens wil kijken, hij staat meestal op de huskensweg geparkeerd :wink:

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Vandaag zag ik de wagen rijden, dus gelijk erachter gaan rijden. Omdat Bart paar straten verder woont maar tot aan zn huis gereden en daar uitgebreid onze auto's bekeken. Had het al gezegd, maar hier nog maar eens: mooie AX heb je :D

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

hahaha dat is gezellig :D

moet ik ook es doen, mensen achtervolgen tot aan hun huis :)
Image

bart
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 27
Joined: WedFeb02, 2005 6:38:17 PM
Location: Heerlen

Post by bart »

Hahahaha dank je :D altijd leuk om dat te horen! En ben meteen gaan denken over dat luchtfilter :D kheb hem er even helemaal af gehaald en klinkt erg leuk :) en mensen achtervolgen tot thuis is idd wel leuk volgende keer zal ik koffie zetten :wink:

bad_my84
AX Master
AX Master
Posts: 1514
Joined: ThuJan13, 2005 8:05:14 AM
Location: Meerssen (Limburg)

Post by bad_my84 »

Daar had in maandag ook nog aan ged8, want ik zag je auto weer staan, maar toen ik weer naar huis ging was je al weg.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

bad_my84 wrote:Daar had in maandag ook nog aan ged8, want ik zag je auto weer staan, maar toen ik weer naar huis ging was je al weg.


En als je bij hem bent geweest rijd je zijn straat uit, naar links, rechts, en dan 2x links, en stoppen waar 2 AX-en de oprit sieren :D

Post Reply