Anouschka wrote:Wat ik me nou al tijden afvraag, ik vind de achterbumper van type 1 veel mooier dan die van type 2, zijn die nou ook onderling uitwisselbaar?
En deze AX zit zeker nog goed in de lak zeg!
Volgens mij zit je dan met een uitsparing voor de kofferbakklep...
Zo uit mn hoofd heeft een type 2 bumper die namelijk en een type 1 bumper nie (of andersom...kwee nie precies)
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Anouschka wrote:Wat ik me nou al tijden afvraag, ik vind de achterbumper van type 1 veel mooier dan die van type 2, zijn die nou ook onderling uitwisselbaar?
En deze AX zit zeker nog goed in de lak zeg!
Type 1 bumper met type 2 klep gaat wel zo passen, type 2 bumper met type 1 klep gaat niet passen, omdat de type 1 klep geen afgeronde hoekjes heeft.
the lone night rider wrote:heb de AX vanavond opgehaald en het rijdt echt super. het is even wennen. vanuit een BX in een AX. maar echt super...
Lijkt mij een enorm mooie ervaring. Vanuit zo'n groot lomp ding over op een klein snel wagentje
Welkom bij de club trouwens!
en of dat dat een ervaring is.
begonnen in een AX, toen in een ZX, toen in een BX, en nu weer in een AX.
maar dan 85 PK.
wat een kanon op wieltjes zeg.
en jah hoor.
het is weer zo ver.
ik heb een auto een paar dagen en heb alweer schade.
mijn bumper + de daarachter zittende ophangpunten zijn nu scheef.
komplete bumper ? 5 cm naar links...
zijn er hier toevallig mensen die schades kunnen maken of een goedkoop schade bedrijf weten???
haal de bumper er maar eens vanaf.. en dan kun je zo de schade zien als je geluk hebt is je voorfront niet beschadigd en dan kun je de steuntjes zo weer recht buigen...
De AX is weer nagenoeg gerepareerd.
de bumper zit nu wel met een aantal extra schroeven en een aantal trekbandjes vast.
de grill is nog een andere kleur maar voor de rest is het redelijk goed gemaakt nu
the lone night rider wrote:De AX is weer nagenoeg gerepareerd. de bumper zit nu wel met een aantal extra schroeven en een aantal trekbandjes vast. de grill is nog een andere kleur maar voor de rest is het redelijk goed gemaakt nu
tijdens de reparatie:
na de reparatie:
(sorry de foto's deden het hier niet. dit is de enige manier )
wat vinden jullie van de rode grill
Kwestie van alles wat er achter .jpg staat weghalen...
Ik zou trouwens eens aan master Arnie vragen of hij toevallig nog een grille over heeft, staat toch beter dan zo'n roze...
bedankt.
kreeg het zelf niet gedaan.
maar nu staan ze er toch
de sloop had alleen nog maar zon "roze" grill.
was de enige die hij had.
morgen even zwart spuiten en een vrijdag of zaterdag even zilver er overheen zetten.
is ie weer het zelfde als ie was
(of master Arnie moet er een hebben in deze kleur )