zo op http://www.streetdreams.nl staat sinds vandaag een reportage over nitrous racer
Moderator: webmasters

neuken? ( onovergankelijk werkwoord )MichielAX wrote:Wat betaal je nou voor 2 van die Thaise meissies? of komen ze in korting per paar?![]()
![]()
Sja bij een Citroën hoort eigenlijk wel ff een lekkere stokbroodetende francaise, mais oui, voulez vous neukez avec moi?

......zoals we van onze Joost gewend zijn duzzzzzSander wrote:tering twas druk denk op t werk

Zeg lieverd... je moet BETER lezen...Swatchyaxowner wrote:Remy waar zijn nou de foto's ??
ik vind het eigenlijk diep triest dat je zo'n reactie geeft...... een paar pagina's geleden ging het nog over respect voor elkaars auto.master-arnie wrote:Waarom komen er zoveel reactie's op dit topic? Toch niet omdat er zo'n scheit CRX boven staat?![]()
hey joost ken je me niet ff bijles komen geven in frans???![]()
Mzzls AX Arnie

Tja zijn we allemaal geweest he! Jij ookrijndenn wrote:ik vind het eigenlijk diep triest dat je zo'n reactie geeft...... een paar pagina's geleden ging het nog over respect voor elkaars auto.master-arnie wrote:Waarom komen er zoveel reactie's op dit topic? Toch niet omdat er zo'n scheit CRX boven staat?![]()
hey joost ken je me niet ff bijles komen geven in frans???![]()
Mzzls AX Arnie
en volgens mij begrijp jij het niet helemaal, maar dat zou ook wel komen aan het aantal posts dat je hebt geplaatst ROOKIE!!