Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
neej jeriel en ik dan.. op weg terug van Fullspeed.. 2 baans stoplicht.. dus ik zet m ernaast.. wij sprinten.. (hij won overigens) tot de 160 ofzo.. hij ziet een flitspaal en rookt m terug naar iets van 100.. ik dus ook, haalde het NET.. maar je mocht daar 70
mij zullen ze iig niet geflitst hebben.. het was gewoon zwart vd rook achter me jeriel had echt vlakke bandjes, bij mij was er eigenlijk nix te zien.. maar ik rookte toch ook flink
Gisteren zit ik bij m'n vriendin in de auto (die van d'r pa). Amsterdam. Stoplicht op oranje. Zij: "ja, daar heb ik geen zin in hoor". Ik "nee, nee, nee!". Stoplicht voorbij, ik: "daar stond een flitser". Zij: "Waar dan?". Ik: "hij was zo'n twee meter hoog en oranje met blauw"
Maar volgensmij flitste ie niet. Hopen dan maar... Toch zonde van het geld.
Moet je die in Duitsland hebben. Die zijn vaker groen van kleur, en staan dan in de struiken. Aardig irritant voor iemand die kleurendoof is...(ik dus).
pcrodent wrote:Gisteren zit ik bij m'n vriendin in de auto (die van d'r pa). Amsterdam. Stoplicht op oranje. Zij: "ja, daar heb ik geen zin in hoor". Ik "nee, nee, nee!". Stoplicht voorbij, ik: "daar stond een flitser". Zij: "Waar dan?". Ik: "hij was zo'n twee meter hoog en oranje met blauw"
Maar volgensmij flitste ie niet. Hopen dan maar... Toch zonde van het geld.
bij verkeerslichten meten ze ook je snelheid als je door rood gaat. Bij oranje dus echt remmen, en niet met 70 door rood knallen. (=56+90euro )
Ja das zo een 300 euro. Maar het OM houdt overtredingen van meer dan 30 km per uur bij. En als t de zoveelste keer al is voor zo een hoge snelheid dan moet je je op een gegeven moment bij de rechter verantwoorden. Ligt er vanzelf een keer een dagvaarding op de deurmat.