Zit er verschil in schokbrekers tussen een AX GT en een een 1.1tje?? Ik ga namelijk originele 1.1 veren op GT poten zetten, voor de remmen. Ik heb al wel GT veren op 1.1 poten gehad maar dat stuitert te veel. Ik kan me nu voorstellen dat de schokbrekers van een AX GT wat stugger zijn dan de originele 1.1tjes...
Iemand ervaring??
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
Als je het nog heftiger wil moet je de zooi van een diesel eronder schroeven.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat heftiger wat eigenlijk niet de bedoeling... ik haal juist m'n verlagingsveren eronderuit om het comfort weer voorrang te geven. Dat ik mijn originele veren op een GT poot wil zetten is alleen voor de remmen.
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.
naja heftiger de dempers zijn vrij zwaar. De achterbrug is het beste wat er is met trommels. Ik denk dat als je dieselveren gebruikt dat het dan een 4x4 wordt zo hoog.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.