ax cartoon
Moderators: Rock's, webmasters
H?...die heb ik int rood op mn telefoon staan...alleen zitten er dan de originele stalen GT-velgen onder
En vorige week maandag op Viva Italia heb ik m ook gezien (bij zo'n standje waar je die tekeningen kon kopen)
En vorige week maandag op Viva Italia heb ik m ook gezien (bij zo'n standje waar je die tekeningen kon kopen)
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
- Joris
- AX Master Spammer
TjizZzuH wrote:H?...die heb ik int rood op mn telefoon staan...alleen zitten er dan de originele stalen GT-velgen onder
Daar heb ik m ook zien staan in dat rek

Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Joris wrote:TjizZzuH wrote:H?...die heb ik int rood op mn telefoon staan...alleen zitten er dan de originele stalen GT-velgen onder
Daar heb ik m ook zien staan in dat rek
Er stonden er 2:
- Deze hierboven
- en een rooie (zoals ik dus om mn telefoon heb)
Ik ga nu ff off topic wezen, sorry Browny...
Beetje vermaakt op Viva, Joris?
Ik was met de Alfa 156 Club mee (in de Alfa 33 1.5 QV van een vriend)...stonden aardig wat leuke auto's
- Joris
- AX Master Spammer
Zeker vermaakt!!
Een kennis van mij stond er met een masserati
En een andere kennis met een Ferrari 308.
Vooral veel op de tribune gezeten, en veel foto's gemaakt.
Ik heb alleen een rode ax geflyerd met witte velgen, en heb de jouwe niet gezien!
Zaten veel mooie auto's tussen die je niet op de weg ziet
Ik heb alleen een rode ax geflyerd met witte velgen, en heb de jouwe niet gezien!

Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
Joris wrote:Zeker vermaakt!!
Ik heb alleen een rode AX geflyerd met witte velgen, en heb de jouwe niet gezien!
Ik was ook nie met mn eigen auto...een vriend van mij heeft binnen 2 weken een '88-er Alfa 33 1.5 QV opgelapt en daarmee zijn we naar Viva Italia gegaan...met ongeveer 80 Alfa 156's voor ons
het is wel een aardig veranderde ax met die angel eyes enzo, maar het moet echt een ax voorstellen. De grootste aanwijzing hiervoor vind ik toch wel de insparing naast de deur waar je je deur openmaakt. En de spiegels lijken ook wel aardig.
Maar tis gemaakt door een fransman, die zijn natuurlijk heel artistiek, misschien net iets te.
en zeg nou zelf, donald duck lijkt toch ook niet op een eend zoals je die in de sloot ziet zwemmen.
Maar tis gemaakt door een fransman, die zijn natuurlijk heel artistiek, misschien net iets te.
en zeg nou zelf, donald duck lijkt toch ook niet op een eend zoals je die in de sloot ziet zwemmen.