tis dat hij al een vrouw heeft.. maar anders hadden alle vrouwen vast intersse in m!
Het lekker mannen topic!
Moderators: Rock's, webmasters
-
Rock's
- AX super weirdo

q01z wrote:wauw zeg!
tis dat hij al een vrouw heeft.. maar anders hadden alle vrouwen vast intersse in m!
Pas een artiekel in de "vriendin" gelezen (lag bij de kapper)
Hij schijnt echt een fijne gozer te wezen die altijd erg lief is, maar daarintegen een beest in bed.......

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
hot_femeel
- AX liefhebber

-
hot_femeel
- AX liefhebber

-
hot_femeel
- AX liefhebber

Anouschka wrote:Kijk, dat vind ik nou aardig! *SMAK*
Heel wat mannen op dir forum zouden een voorbeeld aan Browny kunnen nemen!
Ja, dan zouden we ook eens zien wat mannen dan mooie mannen vinden!? Hier komt er nog een:
Ook mooi!
Wordt het toch weer een echte klekkere mannen topic!
Grrrrrrr, Hot_femeel
-
hot_femeel
- AX liefhebber

@ hot femeel, het ging me ook ff om zijn zoontje eigenlijk, echt een lief ventje.
@ Popmart, dat zei mijn vriend ook! Alleen ging het bij hem tussen Sophie en Tony
Jaja wij hebben best leuke discussies over welke acteurs in flikken nou plezant zijn om naar te kijken! In de nieuwe series zeker NICK (Werner de Smedt) en mijn vriend mist Tony een beetje geloof ik
@ Popmart, dat zei mijn vriend ook! Alleen ging het bij hem tussen Sophie en Tony
Jaja wij hebben best leuke discussies over welke acteurs in flikken nou plezant zijn om naar te kijken! In de nieuwe series zeker NICK (Werner de Smedt) en mijn vriend mist Tony een beetje geloof ik
Neehee! Das niet dezelfde gozer browny! Pfffff de een is donker, de ander blond whahahhaa.
En Rocks dat is een mooie man ja, misschien kijkt op die foto een beetje wazig maar hij is in real life zwaar lekker! Check die foto (met Britt erbij) maar, daar staat ie wel erg smakelijk op
ps: Ik zal ook maar niet zeggen wat ik van sommige vrouwen in jullie topic denk, al denk ik dat dat te vergelijken is met wat jullie van sommige mannen hier vinden. Beetje lastig oordelen als je hetero bent
En Rocks dat is een mooie man ja, misschien kijkt op die foto een beetje wazig maar hij is in real life zwaar lekker! Check die foto (met Britt erbij) maar, daar staat ie wel erg smakelijk op
ps: Ik zal ook maar niet zeggen wat ik van sommige vrouwen in jullie topic denk, al denk ik dat dat te vergelijken is met wat jullie van sommige mannen hier vinden. Beetje lastig oordelen als je hetero bent
[quote="Anouschka"]Neehee! Das niet dezelfde gozer browny! Pfffff de een is donker, de ander blond whahahhaa.
quote]
oh, ok, die naam zag ik op de eerste pagina staan van dit topic, kdacht dat het dezelfde was.
Maar zo zie je maar weer, het mooie mannen topic moeten we gewoon aan de vrouwen overlaten.
quote]
oh, ok, die naam zag ik op de eerste pagina staan van dit topic, kdacht dat het dezelfde was.
Maar zo zie je maar weer, het mooie mannen topic moeten we gewoon aan de vrouwen overlaten.