Past een standaard 1.1 eindemper op mijn diesel? Of is die flens anders?
Ik hoorde vorige week een hoop gerammel, blijkt het uiteinde van mijn eindemperd afgebroken. Dat tuutje aan het eind wat richting de grond wijst zegmaar. Op zich geen probleem, de demper doet zijn werk nog steeds maar ik nu wel een hele dikke brom.
Mja onder een dieseltje... Veel geschreeuw en weinig wol
Kakelbont wrote:Past een standaard 1.1 eindemper op mijn diesel? Of is die flens anders?
Ik hoorde vorige week een hoop gerammel, blijkt het uiteinde van mijn eindemperd afgebroken. Dat tuutje aan het eind wat richting de grond wijst zegmaar. Op zich geen probleem, de demper doet zijn werk nog steeds maar ik nu wel een hele dikke brom.
Mja onder een dieseltje... Veel geschreeuw en weinig wol
Dat had ik met mijn diesel ook, niet te lang mee doorrijden, dan gaat je achterbumper naar de kl*te, bij mij is de binnenbumper toen gesmolten, en een gedeelte van de verstevigingsrand in de bumper zelf door de hitte.
Je hebt het over meer geluid, daar had ik helemaal geen last van, enige dat ik merkte is dat de auto zo smerig werd van achteren
Volgens die partsbase site zijn het toch 2 verschillende demperts (de 1.1 en de diesel 1.4).
Maar mij gaat het er alleen om of het past.... Ik denk dat ik dan toch een demper van een tu 1.4 moet hebben...
Voorlopig rijdt ik er nog ff mee door. Smerig wordt die wagen toch wel van achter met die plantenrotzooi. (tis net lijm)
Diesel dempert kost trouwens 84eurie zeg op die site
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.