Op vrijdag zijn een aantal mensen komen helpen met de inkopen en de voorbereidingen van de stand op full speed en citromobile. 's Avonds is er natuurlijk wat gegeten en gedronken en zijn de meeste mensen op tijd gaan slapen om de volgende dag op 06.30 op te staan.
Zaterdagochtend een een groep opgereden naar citromobile en is de rest opgereden naar het autotron om de stand op te zetten. Dit verliep vrij goed, ondanks we rekening moesten houden met een flinke modderpoel. Het resultaat was een mooie stand:
Om circa 12.00 begon het flink te regenen en te waaien. De marktkraam waaide om en een stalen standaard viel tegen de auto van Geert. Het dak waaide op en schuurde over de auto van Jeffry. Twee auto's met schade, een flinke tegenvaller dus.
Naardat de wind enigszins was gaan liggen hebben we de marktkraam en de party-tent boven de rally-auto's afgebroken.
Tijdens de regen is er een bezoek gebracht naar onze engelse collega Glenn. Hier heeft ieder lid lange tijd bij stil gestaan.
Een aantal leden zijn om half 4 vertrokken naar de camping, hier troffen zij een totaal verbogen party-tent van 6x3 meter aan, welke geleend was. Deze hebben we afgebroken en na een half uur, hebben we ons daar over heen gezet en zijn we doorgegaan met de voorbereidingen van de bbq en avondinvulling.
Inmiddels werd het steeds drukker op de camping. Maar iedereen wist een plaatsje te vinden voor zijn/haar ax en tent.
Daar we het niet wilden wagen om nog een party-tent te verliezen, zijn we samen met de camping-eigenaar tot een oplossing gekomen. Hij had hier namelijk een grote schuur staan waar een aantal caravans en auto's in stonden. Deze schuur is vervolgens leeg gehaald, en hebben we hier de bbq gehouden.
Na de BBQ kregen de dames het wat kouder, dus vandaar dat we hebben gezorgt voor een lekker warm kampvuur. Hier hebben we de rest van de avond doorgebracht onder het genot van een pilsje en een wijntje.
Zondagochtend zijn we weer vroeg opgestaan en zijn de mensen van de stand richting full speed vertrokken voor de stand-opbouw welke voor een prijs heeft gezorgt.
Een aantal leden zijn achtergebleven op de camping en hebben de boel een beetje opgeruimd.
Wil iemand anders een verslag van de zondag geven, daar ik helaas de zondag niet op full speed heb doorgebracht. Vervolgens kan er ook iets over citromobile verteld worden. Dit alles met bijbehorende foto's natuurlijk
Verslag Full Speed Rosmalen 2005
Moderators: Browny, webmasters
Verslag Full Speed Rosmalen 2005
Last edited by Rik on TueMay17, 2005 7:15:07 PM, edited 3 times in total.
Grtz, Rik
Ik heb trouwens geen funny- foto's geplaatst, zie hiervoor:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5132
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5132
Grtz, Rik
-
- AX Master
Hallo lieve vriendjes en vriendinnetjes,
Martin is weer helemaal terug @ forum, na zo'n 3 weken hier NIET geweest te zijn.
Ondanks dat ga ik aankomende week alsnog proberen om een verhaaltje
op papier uuh... ik bedoel Word te zetten en dan komt het hier wel te staan.
Ik hou jullie op de hoogte...
Martin is weer helemaal terug @ forum, na zo'n 3 weken hier NIET geweest te zijn.
Ondanks dat ga ik aankomende week alsnog proberen om een verhaaltje
op papier uuh... ik bedoel Word te zetten en dan komt het hier wel te staan.
Ik hou jullie op de hoogte...
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw