ik was eigenlijk veel te moe en gaar om iets te gaan doen en dan wordt ik saggo enzo (zelfs ik kan dat blijkt.. heeft eigenlijk nog een reden, maar die hou ik maar ff voor me )
maar ik was dus aan het klooien met mn koplampen, het glas zat los dus ik wilde dat in elkaar gaan kitten.. ik mn reserve koplamp op de tafel gelegt.. en met een schroevendraaier proberen de laatste beetjes kit los te wrikken..
schroevendraaier schiet uit --> mn hand in, koplamp andere kant op, richting grond
resultaat.. schroevendraaier onder het bloed en garagepad onder het glas
q01z wrote:Arne, ik kwam niet naar binnen omdat ik juist een super leuik meisje ontmoet heb
dus ik was in omgekeerde volgorde niet met mn gedachte erbij..
Hmm, dat vertelde je er niet bij
Brutus, ik was daar met mijn vriendin. Een camping verder stonden haar vriendinnen, dus ja dan ben je zomaar met een groep meiden Als ik mijn geld ermee zou verdienen, reed ik geen standaard AX GT meer
q01z wrote:Arne, ik kwam niet naar binnen omdat ik juist een super leuik meisje ontmoet heb
Brutus, ik was daar met mijn vriendin. Een camping verder stonden haar vriendinnen, dus ja dan ben je zomaar met een groep meiden Als ik mijn geld ermee zou verdienen, reed ik geen standaard AX GT meer
Wat is daar dan weer mis mee
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !