edit
Moderator: webmasters
Haha ik heb ook geen haast. Wil het nog steeds een keer proberen, even het lef hebben om er aan te beginnen zeg maar. Wil alleen de achterste (klap) ruitjes doen. Hoeveel folie heb ik ongeveer nodig en waar koop ik het? En hoe moet ik te werk gaan?
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's, wil je ook een keer een foto maken van die neon? Dat heb ik nog niet gezien haha, ben benieuwd!
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's, wil je ook een keer een foto maken van die neon? Dat heb ik nog niet gezien haha, ben benieuwd!
hey hey
folie kan je elke autozaak kopen ik had folie 5% die was 20 euro en die van 35 % was 27 euro
en gewoon doen en durfen
te werk gaan : check michel almelo
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=4949
foto's ga ik zo maken
folie kan je elke autozaak kopen ik had folie 5% die was 20 euro en die van 35 % was 27 euro
en gewoon doen en durfen
te werk gaan : check michel almelo
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=4949
foto's ga ik zo maken
-----> AX <-----
EverLiven_Almere wrote:hee bedankt bad leuk om te horen want ik ben ook pas sinds 2 maanden begonnen
Ik wilde mijn ruiten op precies dezelfde manier blinderen en ik wil ook van dat soort velgen hebben
Nu weet ik tenminste hoe het eruit gaat zien!
Ik heb alleen nog een Renault 19 spoiler liggen die ik nog moet spuiten&monteren, dus toch nog een verschilletje!
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
bad_my84 wrote:EverLiven_Almere wrote:hee bedankt bad leuk om te horen want ik ben ook pas sinds 2 maanden begonnen
Ik wilde mijn ruiten op precies dezelfde manier blinderen en ik wil ook van dat soort velgen hebben
Nu weet ik tenminste hoe het eruit gaat zien!
Ik heb alleen nog een Renault 19 spoiler liggen die ik nog moet spuiten&monteren, dus toch nog een verschilletje!
wahhahahah daar ben ik naar op zoek wahahahahha toevallig zeg
-----> AX <-----
-
- AX Master Spammer
Ziet er netjes uit man
Over die stoelhoezen heb ik ook lange tijd gehad. Ziet er netjes uit maar je kan altijd nog een keer voor een paar tientjes GT stoelen opdoen hier op't forum. Die van de 3deurs pas ook gewoon met als bijkomend voordeel dat de stoelen naar voren kunnen schuiven. (als je veel toep moet meenmeen ofzo).
Over die stoelhoezen heb ik ook lange tijd gehad. Ziet er netjes uit maar je kan altijd nog een keer voor een paar tientjes GT stoelen opdoen hier op't forum. Die van de 3deurs pas ook gewoon met als bijkomend voordeel dat de stoelen naar voren kunnen schuiven. (als je veel toep moet meenmeen ofzo).
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- Welkom nieuw AX lid