Thommes oude wie is wie (andere auto)
Moderator: webmasters
:sad1: :sad2: Mijn AX is dood, het is niet meer de moeite waard om hem te laten fixen want dan worden de kosten te hoog.
Ik ga een andere auto halen maar weet nog niet wat. Als student speelt geld dan een rol dus mijn onderdeeltjes gaan weg...... (kl*tez**i).
Laat me weten wat je nodig hebt. Ik zet het ook bij te koop. Simpelweg gaat het natuurlijk naar de hoogste bieder tenzij ik je heel aardig vind...
Ik probeer natuurlijk wel bij de club te blijven maar hangt ervan af wat ik kan kopen.
Thommes
Ik ga een andere auto halen maar weet nog niet wat. Als student speelt geld dan een rol dus mijn onderdeeltjes gaan weg...... (kl*tez**i).
Laat me weten wat je nodig hebt. Ik zet het ook bij te koop. Simpelweg gaat het natuurlijk naar de hoogste bieder tenzij ik je heel aardig vind...
Ik probeer natuurlijk wel bij de club te blijven maar hangt ervan af wat ik kan kopen.
Thommes
Ik weet niet precies wat er is maar kan echt alles zijn. Mijn auto moest op voor zijn beurt maar ik heb er laatst al voor ongeveer 500 euro in geinvesteerd zoals je kan lezen bij aangeboden.
Ik belde hem met volle moed op hoe het mijn mn skatje was maar hij zei:
hmmm... hij is geen zak meer waard. en dat het van alles kon zijn en flink in de getallen ging lopen om het te maken.
Dusss tsja dan weet ik genoeg.
Ik belde hem met volle moed op hoe het mijn mn skatje was maar hij zei:
hmmm... hij is geen zak meer waard. en dat het van alles kon zijn en flink in de getallen ging lopen om het te maken.
Dusss tsja dan weet ik genoeg.
Last edited by thommes on ThuMay12, 2005 6:43:31 PM, edited 1 time in total.
Nee joh das een 1.0 5 deurs, ik wil wel iets snellers das deze. hij is opzich wel vet! Hij staat alleen in belgie!
http://www.kapaza.be/detail/932631/Citr ... _koop.html
http://www.kapaza.be/detail/932631/Citr ... _koop.html
das ook een 1.0 hoor.
of moet "das" "dan" zijn
of moet "das" "dan" zijn
Last edited by Browny on FriMay13, 2005 10:57:16 AM, edited 1 time in total.
-
- AX super weirdo
thommes wrote:Na al het slechte nieuws nu ook weer misschien goed nieuws:
Ik ga morgenavond kijken bij de zwarte GTI die nu op marktplaats te koop staat. Ik hoop dat het wat is dus wens me maar suc6 en dan is onze thommes weer on the road!!
Kom op met die info ,..... je hebt hem blijkbaar niet genomen,.......... waarom niet ....... de prijs is netjes....
Cheers,
Rock's
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
q01z wrote:zal ik het geheim maar verklappen?
Thommes heeft m niet gekocht omdat het postkantoor dicht zou zijn dus hij m niet eventueel gelijk mee kon nemen, daarom gaattie pas dinsdag kijken
stelletje nieuwsgierige mensen
haha... nieuwsgierig zegt ie... Vraag me af hoe jij die info hebt verkregen jij boef! Alsof jij niet nieuwsgierig was (op msn>?)