Limburgmeeting 2005
Moderators: Browny, webmasters
Limburgmeeting 2005
Beste mensen,
Zoals de meeste van jullie wel weten is er vorig jaar een weekendmeeting in Zuid-Limburg in augustus geweest. Deze meeting duurt 2 dagen en bestond toen grofweg gezien uit tourrit, camping, BBQ, biertje drinken, en de dag erna een activiteit. Ondanks de geringe opkomst toen, heb ik deze meeting als zeer geslaagd ervaren.
Omdat de zomervakantie aardig snel dichtbij komt, wil ik eens peilen of er genoeg animo is om weer zoiets te organiseren. Ik neem aan dat Rik, Maarten en Roel (en ik) weer met alle plezier willen meewerken om er een geslaagd weekend van te maken.
Als je interesse hebt om te komen, vermeld dan gelijk even welke periode ongeveer ivm de vakanties.
Groeten,
Peter
PS: zie foto's van vorig jaar voor een sfeerimpressie
Zoals de meeste van jullie wel weten is er vorig jaar een weekendmeeting in Zuid-Limburg in augustus geweest. Deze meeting duurt 2 dagen en bestond toen grofweg gezien uit tourrit, camping, BBQ, biertje drinken, en de dag erna een activiteit. Ondanks de geringe opkomst toen, heb ik deze meeting als zeer geslaagd ervaren.
Omdat de zomervakantie aardig snel dichtbij komt, wil ik eens peilen of er genoeg animo is om weer zoiets te organiseren. Ik neem aan dat Rik, Maarten en Roel (en ik) weer met alle plezier willen meewerken om er een geslaagd weekend van te maken.
Als je interesse hebt om te komen, vermeld dan gelijk even welke periode ongeveer ivm de vakanties.
Groeten,
Peter
PS: zie foto's van vorig jaar voor een sfeerimpressie
Browny wrote:het ligt een beetje aan mijn vakantie en vakantiewerk wanneer het allemaal valt maar dit is wel heel leuk om een deel van mijn vakantie mee te vullen!
Ja hier zitten meer mensen mee, ik zelf ook, daarom vraag ik al vroeg of er interesse is. Dan kunnen we de datum gezamelijk zo plannen zodat de opkomst het grootst is.
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
Maarten v E wrote:nou ja, als je in de auto slaapt ben je wel vroeg wakker....
nu eens zorgen voor ontbijt of gaan we weer na mij?
gr
maarten
Ja die blunder maken we niet meer dit jaar Doordat ik en Betterman nog lagen te pitten om 9.30uur (wat wil je als je knetterzat pas gaat pitten om 5 uur 's ochtends) waren we te laat voor het ontbijt op de camping.
Dus dit jaar gewoon broodjes + beleg meenemen voor zondagochtend
Niet dat het niet gezellig was bij Maarten thuis (in tegendeel zelfs), maar hoop dat de groep te groot wordt om bij iemand thuis te ontbijten
Ander groot voordeel is dat ik, Rik en Maarten in de buurt van de camping wonen, dus bier kan al ruim van te voren koelen
Het klinkt echt heel errug leuk! Is alleen wel beetje ver weg voor me. Maare, ik hoef echt geen broodjes als ik een kater heb hoor. Ik heb de vreemde tic dat als ik veel te veel gezopen heb en er de volgende dag nog last van heb, dat ik bitterballen wil
Kan er ook niks aan doen, elke gek zijn gebrek zal ik maar zeggen!
Kan er ook niks aan doen, elke gek zijn gebrek zal ik maar zeggen!
kunnen jullie ook nog ff bij ons bitterballen komen maken hoor of kom ze wel brengen waar willen jullie precies naartoe in limburg greetzZz
Never drive faster than your guardian angel can fly
http://www.trustphotosite.com/wendyderksen/Xsara_VTR/
http://www.trustphotosite.com/wendyderksen/Xsara_VTR/
XsaraVTR wrote:kunnen jullie ook nog ff bij ons bitterballen komen maken hoor of kom ze wel brengen waar willen jullie precies naartoe in limburg greetzZz
Afgelopen jaar hebben we op een camping in Heerlen gelegen. Camping "in den hof". Ik wil best een andere camping voor de variatie, maar deze camping is goedkoop en erg relaxed.