Vanochtend reed ik achter een vrachtwagen sprongen er steentjes tegen me voorruit. Gelukkig geen sterretjes. Maar nou kijk ik net naar buiten naar me'n auto zie ik dat er een gat van een 1cm bij 1cm in me koplamp zit
Ik heb nog 2 reserve koplampen maar dat zijn van die duplo lampen en geen halogeen. argh!!
Ik had een tijd geleden opeens 2 sterretjes naast elkaar in het voorzitten...en het rare was dat op de snelweg NIEMAND was die ik zien kon (en ja...ik had mn ogen open en het was overdag)
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
jaap1980 wrote:Als je genoeg afstand houd dan.....
..dan kruipt er nog een vrachtwagen tussen en vallen er geen steentjes maar bakstenen op dun moteurkap
Net even beter gekeken trouwens. De kapotte lamp is al eerder vervangen. Want er zit een duplo lamp in ipv halogeen De andere kant is wel gewoon halogeen. Vreemd dat ik door de keuring ben gekomen met 2 verschillende koplampen
Weet je wat raar is...in ??n nacht (stilstaan dus) 15 putjes in je voorruit (auto van m'n vriend) en een gat in je koplamp (wel mijn auto)...
En allemaal van die perfect ronde butsen weet je wel..
DarkAngel wrote:Weet je wat raar is...in ??n nacht (stilstaan dus) 15 putjes in je voorruit (auto van m'n vriend) en een gat in je koplamp (wel mijn auto)... En allemaal van die perfect ronde butsen weet je wel..
Ik kom dagelijks stenen- en zandwagens tegen dus met "valsspelen" bedoelde ik dat ik een andere auto misschien aansprakelijk kan stellen. Bedankt voor je advies trouwens...
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.