Zo, vandaag leuk nieuws gehad. Achterbumper en spoiler spuiten is geregeld. Kan het volgende week ofzo bij mijn vriend op zijn werk dumpen en dan spuiten ze het als ze ff tijd hebben. Voor een leuk prijsje uiteraard! Met een beetje mazzel dus nog een verbouwing aan de AX voor mijn vakantie!
Aaaaargh, beter niks positiefs zeggen! Start mijn AX gister weer niet, heeft ie tijdje geleden ook al gehad. Startmotor zit er aan te komen dat ie stuk gaat. Nu is het met een hamer en een stuk ijzer weer verholpen, hoop dat ie het zo nog ff volhoudt...
Volgens mij best een duur geintje anders, een nieuwe startmotor...
Ik heb hiervoor een renault 5 gehad en daar heb ik een nieuwe startmotor in laten zetten omdat dat apparaat ook op zo`n irritante plek zat! Ik was (bij mijn beunhaas) toen rond de ? 150,- kwijt inclusief arbeidskosten
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Anouschka wrote:Geloof dat ik tegen die tijd toch maar een nieuwe koop. Weet ik in ieder geval zeker dat de startmotor goed is.
die op marktplaats is nieuw, kzou hem ff mailen, misschien gaat ie voor een paar tientjes weg.
Zo niet, jammer, maar mailtje sturen is een kleine moeite.
Had nog ff niet gezien dat ie nieuw was. Toch maar even een mailtje sturen dan denk ik. Als ik een startmotor heb liggen thuis blijft deze het misschien nog wel ff doen! Dat heb ik altijd, als ik iets niet op voorraad heb gaat het stuk en als je het dan heel slim wel op voorraad hebt, blijft het werken.
Bij mij in de schuur ligt nog een startmotor, bedoeld voor een AX GTi. Hij is wel gebruikt, maar komt rechtstreeks bij Bart Ebben vandaan. Ik had hem dus ook op de plank liggen, zoals jij dat schijnt te doen met alle onderdelen... Omdat onze AX gecrasht is en inmiddels verkocht, heb ik nu ook niets meer aan die startmotor. Bij interesse hoor ik het wel.
Bas wrote:Bij mij in de schuur ligt nog een startmotor, bedoeld voor een AX GTi. Hij is wel gebruikt, maar komt rechtstreeks bij Bart Ebben vandaan. Ik had hem dus ook op de plank liggen, zoals jij dat schijnt te doen met alle onderdelen... Omdat onze AX gecrasht is en inmiddels verkocht, heb ik nu ook niets meer aan die startmotor. Bij interesse hoor ik het wel.
Ik heb op zich wel interesse maar mijn AX is geen GTi. Gaat dit dan wel passen?
Geen idee, ik heb geen ervaring met andere Citroens en destijds heb ik sprecifiek gevraagd naar eentje voor een GTi. Maar met ??n telefoontje (naar Ebben bijvoorbeeld) kun je er achter zijn.