die dingen worden goud geld waard.. als je daar een BX uitvoering van hebt betaal je zo 125,-!
overigens waren er zaterdag 6 1:43 modelletjes voor prijzen dermate hoog dat die er zondag ook nog wel waren!
ze begonnen bij 45,- en eindigde bij +-80...
Citromobile Stand
Moderators: Browny, webmasters
Voor zo'n plastic ding? Ik vond 'm echt niet mooi.
Als ie nou van metaal was, met openslaande deurtjes en een werkend stuur.
Heb wel die grijze DS gekocht voor 20,-, en heeeel lang staan twijfelen over een HY busje. Volgend jaar
Als ie nou van metaal was, met openslaande deurtjes en een werkend stuur.
Heb wel die grijze DS gekocht voor 20,-, en heeeel lang staan twijfelen over een HY busje. Volgend jaar
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Popmart wrote:Anouschka wrote:Ik heb alleen geen schaalmodellen van een AX gezien. Vond ik wel jammer!
Was ik ook naar op zoek, maar ook niet gevonden.
Ongeveer in het midden van de onderdelen-beurs stond een rooie plastic AX, 1:16. Een beetje Playmobil achtig, niet echt de moeite waard. Stond er vorig jaar ook, dus zal er volgend jaar ook wel weer staan
Ja die heb ik gezien ja. Met dat ding wil ik nog niet dood gevonden worden
-
- Beginnend AX liefhebber
hoi allemaal,
Nou ik heb dus 2 modelletjes, eentje van solido (zelf op de Salon in Parijs gekocht) die komt vrijwel overeen met mijn eerste ax en eentje die dus precies zo 'getuned' is als mijn eigen gti. Dat laatste model is door marpytoys gemaakt aan de hand van fotos. Echt een kick om je eigen ax ook in het klein te hebben. Wel prijzig, dat wel.
De clubstand op citromobile heb ik zondag bezocht omdat ik vrijdagnacht in nederland aangekomen was en dus mooi er nog even heen kon.
Citromobile heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart vanwege dat mijn vader vroeger id, ds en gsa heeft gehad en verder omdat ik er zelf in (geloof ik) 97 met mijn gti heb gestaan.
Mooi om te zien dat onze club de ax hier pushed want tussen al het ds en 2cv geweld is dat wel eens nodig.
Helaas ontbrak mij de tijd om nog naar fullspeed te gaan want ik had graag ook nog wel met andere leden wil praten, maar ja tijd gaat snel en ik was ook maar een weekje in nl, vandaar.
Nou ik heb dus 2 modelletjes, eentje van solido (zelf op de Salon in Parijs gekocht) die komt vrijwel overeen met mijn eerste ax en eentje die dus precies zo 'getuned' is als mijn eigen gti. Dat laatste model is door marpytoys gemaakt aan de hand van fotos. Echt een kick om je eigen ax ook in het klein te hebben. Wel prijzig, dat wel.
De clubstand op citromobile heb ik zondag bezocht omdat ik vrijdagnacht in nederland aangekomen was en dus mooi er nog even heen kon.
Citromobile heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart vanwege dat mijn vader vroeger id, ds en gsa heeft gehad en verder omdat ik er zelf in (geloof ik) 97 met mijn gti heb gestaan.
Mooi om te zien dat onze club de ax hier pushed want tussen al het ds en 2cv geweld is dat wel eens nodig.
Helaas ontbrak mij de tijd om nog naar fullspeed te gaan want ik had graag ook nog wel met andere leden wil praten, maar ja tijd gaat snel en ik was ook maar een weekje in nl, vandaar.
AX GTi: 220km/h eat my dust!