inbraak in auto's ?

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Wat is er toch gebeurt met die beschaafde ciriminelen die nog gewoon het kleinste ruitje intikken, en na gedane zaken een briefje met excuses achterlaten.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Sander wrote:Wat is er toch gebeurt met die beschaafde ciriminelen die nog gewoon het kleinste ruitje intikken, en na gedane zaken een briefje met excuses achterlaten.

in utrecht heb je een zooitje van die klotejunkies die zelfs je auto openbreken voor een pak spekkies omdat ze dan weer nuchter worden en weer opnieuw kunnen beginnen, die mensen zijn zo ver van de wereld dat ze zelfs je deur opbreken als ie niet op slot staat.
Het ergste is misschien nog wel dat je radio waarschijnlijk voor niet meer als 20 euro aan een voorbijganger wordt verkocht.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Browny wrote:
Sander wrote:Wat is er toch gebeurt met die beschaafde ciriminelen die nog gewoon het kleinste ruitje intikken, en na gedane zaken een briefje met excuses achterlaten.

in utrecht heb je een zooitje van die klotejunkies die zelfs je auto openbreken voor een pak spekkies omdat ze dan weer nuchter worden en weer opnieuw kunnen beginnen, die mensen zijn zo ver van de wereld dat ze zelfs je deur opbreken als ie niet op slot staat.

:lol: humor!

Het ergste is misschien nog wel dat je radio waarschijnlijk voor niet meer als 20 euro aan een voorbijganger wordt verkocht.[/quote]

weet niet hoor.. zou het erger vinden dat het spul gewoon verdwenen is!!

ennuh.. sorry ;) ik ben melig!

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

kakanox wrote:
weet niet hoor.. zou het erger vinden dat het spul gewoon verdwenen is!!

ennuh.. sorry ;) ik ben melig!

ik bedoel vooral dat ze nu zoveel schade en hinder ondervindt, en dat die klotedief het allemaal voor een paar tientjes doet, terwijl de schade vele malen meer is, maar daar denkt zo'n dief toch niet aan.

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Maarten v E »

Browny wrote:Het ergste is misschien nog wel dat je radio waarschijnlijk voor niet meer als 20 euro aan een voorbijganger wordt verkocht.

tja maar dan krijg je weer de vraag, wie koopt zo'n ding. ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die zo'n goedkope radio willen, en dan blijft t cirkeltje maar rond gaan.

ik heb t nu ook 2 keer meegemaakt dat de radio gejat werd, ene bij mij in de auto en 2 weken later bij mn vader. mn deur is nog altijd scheef :evil:

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

Ik heb het nog nooit gehad,......ik laat het frontje en 99 van de 100 x opzitten, mijn radio zit er los in en steekt ongeveer 3 cm uit (past niet meer vanwege alle draden)

Ook vergeet ik regelmatig mijn auto op slot te doen :oops:

Geluk is met de domme zalk maar zeggen :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Rock's wrote:Ik heb het nog nooit gehad,......ik laat het frontje en 99 van de 100 x opzitten, mijn radio zit er los in en steekt ongeveer 3 cm uit (past niet meer vanwege alle draden)

Ook vergeet ik regelmatig mijn auto op slot te doen :oops:

Geluk is met de domme zalk maar zeggen :wink:

Ik hier ook. Sterker nog, mijn vorige AX kon niet eens op slot. :lol: En zelfs gare radio's jatten ze eruit.
Ben zelfs wel eens vergeten het raam dicht te doen of de sleutels uit de auto te halen!! (en ik gebruik mijn auto niet dagelijks)

Een klasgenoot van mij had trouwens pas een fiets gekocht van een junk voor ?20. Mooi ding nog! Maar da's Amsterdam, daar zijn alle fietsen publiek eigendom.

Oeps, sorry voor de vervuiling!! Ik dacht even dat het hier om een frustratie ging ipv gezocht :roll: (Ik kan hem niet verwijderen...)
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

En toen was het een frustratie! :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

meestal is de schade bij een inbraak idd groter dan hetgeen dat ze daadwerkelijk gejat hebben..

ze hebben de Xantia van mn pa een keertje leuk opengebroken... zijn ze binnengekomen door het slot in de achterklep te mollen.. radio was ingebouwd, kregen ze dr niet uit.. zaklamp gejat.. en nu komt het..

uit frustratie de hele linker deur verbogen! dus van binnenuit open gemaakt en vervolgens de hele raamspijp 20cm naar voren gebogen.. en een voet in de deur, dus ze zijn dr echt aan gaan hangen..

bijna 5000,- schade.. en hun hadden 2 zaklampen a 10,- p/s
Image

Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Margje »

grrrrrrrrrrrr... kan ik over meepraten! vuile dieven hebben mijn hele linker deur gesloopt! eerst het slot verneukt en vervolgens er aan de zijkant tegenaan gaan hangen en heel hard hangen aan de achterkant van de deur! blij nog dat het raam niet gebroken is hierdoor, maar de hele deur is nu zo krom als een hoepel en lekt omdat er een te grote spleet zit bovenin! lekker k*t.. dikke deuken erin! en de deur was nog punt gaaf!
Nu dus maar opzoek naar een nieuwe deur.
Bizar ook dat het in enspijk is gebeurd bij mijn ouders... da's nou echt zo'n dorp waar nooit iets gebeurd en het gros van de mensen zelfs hun dikke bmw's of andere wagens open laten staan!!! Zelf woon ik in utrecht en daar slaan ze alleen je ruitje in en laten ze de radio, versterker en boxen zitten :?
gotver ook nog net de dief niet gesnapt, ging pas om 2 uur na mijn werk op de bloesemtocht slapen nadat ik net bij mijn autootje was geweest en zat rond 5 uur weer bij mijn ax-je om weer te werken! in die tussentijd mijn ontzettend mooie deur naar de kl*te en mijn ontzettend mooie (not) autoradio eruit gejat.. Was de goedkoopste die ik kon vinden en zelf dan willen ze hem hebben! als ik hem op marktplaats zie staan, dan ga ik echt met een knokploeg die gast in mekaar timmeren! wie het lef heeft aan mijn ax te zitten krijgt echt slaag!

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

tip

raam omlaagdoen en dan rustig terugbuigen dat werkt!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Margje
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Margje »

sja.. heb ik gedaan, maar hij is nogsteeds lelijk nu... dikke deuken erin... rukkers zijn het, die dieven!

AX_Almere
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by AX_Almere »

amen
-----> AX <-----

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by hot_femeel »

Ja, ja, zakken zijn het die autosloopers,

Een aantal van jullie hebben de mishandeling aan mijn ax-je ook wel gezien in november heh?

En dan nemen ze niet eens iets mee uit je auto. Geeneens snoepjes. Er lag trouwens ook niets in behalve snoepjes.

Mijn tip: briefje erin waarop staat dat er niets in ligt. Werkt echt ondanks dat het een beetje suf lijkt!

Nou woonde ik eerst in een iets minder goede buurt, en daar heeft een raampje van de ax een keer een week lang helemaal naar beneden gerold gestaan, niets weg, niemand erin geweest, niet gejat....
Zo kan het dus ook!
Grrrrrrr, Hot_femeel

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

hot_femeel wrote:Ja, ja, zakken zijn het die autosloopers,

Een aantal van jullie hebben de mishandeling aan mijn AX-je ook wel gezien in november heh?

En dan nemen ze niet eens iets mee uit je auto. Geeneens snoepjes. Er lag trouwens ook niets in behalve snoepjes.

Mijn tip: briefje erin waarop staat dat er niets in ligt. Werkt echt ondanks dat het een beetje suf lijkt!

Nou woonde ik eerst in een iets minder goede buurt, en daar heeft een raampje van de AX een keer een week lang helemaal naar beneden gerold gestaan, niets weg, niemand erin geweest, niet gejat....
Zo kan het dus ook!

Ik hoop voor je dat het niet heeft geregend dan :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

stapte maandag in mijn auto,.....en wat lag er op mijn dash....mijn portomonee :oops: :lol: ...lag er het hele weekeind al....

verders zit mijn frontje er ook altijd op.... de radio steek een cm uit en zit dus los....... :) :o
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Haha, thuis laat ik mijn frontje er altijd op zitten. In de stad ofzo haal ik hem er echt wel af. Is mij ook wel eens gebeurd dat mijn portemonnee halve dag en nacht in mijn auto is blijven liggen. Is gelukkig goed gegaan maar hij stond dan ook thuis voor de deur.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Kakelbont »

mijn auto stond wel eens heel de nacht voor het huis met deur niet op slot en radio aan! (volume laag) :lol:
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik laat ook weleens mijn portomonee in mijn auto liggen :oops: . zit dan wel nooit meer in als een eurotje of 10 maar is toch verleidelijk voor dieven. Die nieuwe deurpanelen zijn handig maar die kaartenbakken moet ik echt nog aan wennen, daar laat je zo je portomonee in liggen.

hot_femeel
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by hot_femeel »

Browny wrote:
Ik hoop voor je dat het niet heeft geregend dan :D

Neup, gelukkig niet :)
Grrrrrrr, Hot_femeel

Post Reply