ik kan de foto's niet zien staan alleen mar kruisjes
enne q01z. heb je die geshopte foto nog van die ax met de achterpanelen van een swift was t volgens mij? wil hem nog eens bekijken
ghost88 wrote:ik kan de foto's niet zien staan alleen mar kruisjes
enne q01z. heb je die geshopte foto nog van die AX met de achterpanelen van een swift was t volgens mij? wil hem nog eens bekijken
je haalt ook wel stof van een topic van 2 jaar oud, daarom staan de foto's waarschijnlijk niet meer online en zie je dus kruisjes.
jah maar ik ben op zoek naar een geshopte foto die marc gemaakt had want ik wil daar een beetje ideeen mee opdoen en misschien die foto wel realiseren zegmaar. vandaar dat ik dit weer boven haal
ghost88 wrote:ik kan de foto's niet zien staan alleen mar kruisjes
enne q01z. heb je die geshopte foto nog van die AX met de achterpanelen van een swift was t volgens mij? wil hem nog eens bekijken
als je de fotosoep bedoelt met de achter / voor panelen van een GT 5 moet je zn wie=wie es doorspitten. Die is nog niet zo oud.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).