Breng ik net me autootje weg zodat de motorkap en me spoilertje erop gezet kunnen worden voor Full Speed,kom ik daar aan begint me auto ineens te roken onder de kap.Wat bleek nou sloeg de vin niet aan doordat een geval wat moet regelen dat de vin aanslaat kapot is!Nu moet ik me auto daar laten staan tot vrijdag en dat net nu me ramen morgen getint zouden worden!!dat kan ik waarschijnlijk dus wel vergeten.. dat net voor Full Speed flink balen dus!
Ik heb ook te horen gekregen dat m'n koelvloeistofslang kapot is,het kan gelukkig vrijdag wel gemaakt worden maar toch word er niet vrolijk van dat word dus geen getinte ramen voor Full Speed
Wolfje wrote:Ik heb ook te horen gekregen dat m'n koelvloeistofslang kapot is,het kan gelukkig vrijdag wel gemaakt worden maar toch word er niet vrolijk van dat word dus geen getinte ramen voor Full Speed
Ff met een benzinestift aan de gang?
Krijg je ook geen luchtbelletjes.
[size=9]Sorry voor deze flauwe grap, succes met de reparatie! En anders kun je misschien wel van iemand geblindeerde ramen lenen?
Ff met een benzinestift aan de gang? Krijg je ook geen luchtbelletjes.
[size=9]Sorry voor deze flauwe grap, succes met de reparatie! En anders kun je misschien wel van iemand geblindeerde ramen lenen?
Haha hij staat nog bij de garage en morgen word ie gemaakt en zodra ie klaar is moet ik gelijk weg naar Rosmalen anders kom ik pas een keer snachts aan ofzo niet zoveel zin in