Rijinstructeur die niet op komt dagen

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Freagle
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: FriMar18, 2005 11:11:26 AM
Location: Utrecht
Contact:

Rijinstructeur die niet op komt dagen

Post by Freagle »

Zit nu al 'n half uur te wachten op me rijinstructeur.. om 10 uur zou k n uurtje lessen. Paar keer gebeld, krijg steeds de voice mail ...

dat vind ik gaar... als die nou gebeld had ofzo dat de les niet door kon gaan om de een of andere reden? maar gewoon niet gebeld, en hijs niet bereikbaar :|
en dan helemaal k*t omdat ik woensdag as. rijexamen heb :|

krijg je lekker veel vertrouwen zo
AX 1.4 TGS '93 -omdat mooi rood niet lelijk is

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 795
Joined: WedJan26, 2005 2:06:57 PM
Location: Pingjum

Post by TjizZzuH »

das idd k*t...Dat ie ook nie even afgebeld heeft of zo...vaag

En wat betreft het examen...gewoon rustig blijven en je nie gek laten maken door andere weg(mis)gebruikers :) en dan gaat het wel goed

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Heeft ie niet per ongeluk de verkeerde tijd opgeschreven ofzo? Dat ie een uur later komt? Die van mij kwam ook een keer half uur te laat ofzo, weet je wat die eikel zei? Ja ik was nog ff aan het oefenen met die andere leerling! (Dat doe je ook echt in MIJN lestijd, logica)

Toen ik de laatste keer moest afrijden kwam meneer me ruim een uur te vroeg halen, toen heb ik hem naar huis gestuurd :D

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Die van mij kwam altijd op de afgesproken tijd. Errug netjes.

Tot op die keer dat een maat van mij en ik met carnaval in het cafe zaten te zuipen. Ja zegt die maat van mij ik moet morgen om 11uur lessen. kl*te man zo vroeg. Dus ik denk nog is na, fuck ik moet om 10uur :shock:
Moesten we dus tegelijk. (kan je met elkaar meerrijden).

Mja toch maar verder gefeest en gezopen todat me vader me uit me bed schopt, "eej lesauto voor de deur" Aargh! Ikke snel een pet op gezet en schoenen aan en in de lesauto. Was net een paar uurtjes thuis en was nog zo zat als een toeter. Die maat van mij zat achterin en zag al net zo groen als ik. Raampje open voor een beetje frisse lucht en gaan! Spreekt voor zich dat die lesjes niet al te best gegaan zijn. Nog nooit zoveel ingrepen gehad. :lol:

Maar nog nooit zo'n lol gehad als toen die maat van mij moest en ik achterin mocht :P
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Re: Rijinstructeur die niet op komt dagen

Post by IceByte »

Freagle wrote:Zit nu al 'n half uur te wachten op me rijinstructeur.. om 10 uur zou k n uurtje lessen. Paar keer gebeld, krijg steeds de voice mail ...

dat vind ik gaar... als die nou gebeld had ofzo dat de les niet door kon gaan om de een of andere reden? maar gewoon niet gebeld, en hijs niet bereikbaar :|
en dan helemaal k*t omdat ik woensdag as. rijexamen heb :|

krijg je lekker veel vertrouwen zo


Ach, hij zal vast denken die is dr al helemaal klaar voor, heeft geen lessen meer nodig :wink:

Freagle
AX Starter
AX Starter
Posts: 19
Joined: FriMar18, 2005 11:11:26 AM
Location: Utrecht
Contact:

Post by Freagle »

mja, was misverstandje

ik rij de ene keer met hem, andere keer ze dochter, familiebedrijfje zeg maar, was ergens iets fout gegaan

nou om 13:00 nog gewoon 'n uurtje les gehad

ging allemaal lekker, lekker weertje enzo :) goede stemming voor 't examen nou :)

en voor 't examen les kn nog n uurtje en komen ze me extra vroeg ophalen :)
AX 1.4 TGS '93 -omdat mooi rood niet lelijk is

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Ok, geen rij instructeur maar ff over een sollicitatie. Had vandaag om 11.00 een gesprek, voorbereid enzo, zat helemaal klaar, gaat mijn telefoon.

Blablabla maar in ieder geval, degene waarmee ik het gesprek zou hebben was er vandaag niet want zijn vrouw was aan het bevallen. Nou gaat dat natuurlijk voor maar irritant is het wel! Volgende week nieuwe kans dan maar! :)

ps: Fijn, bedenk me net dat ik die ochtend ook naar de tandarts moet. Als ze maar niet gaan martelen, straks zit ik 's middags met ZO'N bek te solliciteren! :?

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

enenenenenenen suc6 vandaag of ben je al geslaagd?
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

hij is geslaagd

@anouschka, wat een onzin, zo'n bevalling is toch niet belangrijk als anouschka die een sollicitatiegesprek heeft. Hij gaat maar bij het volgende kind een keer kijken ofzo. :D

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Browny wrote:hij is geslaagd

@anouschka, wat een onzin, zo'n bevalling is toch niet belangrijk als anouschka die een sollicitatiegesprek heeft. Hij gaat maar bij het volgende kind een keer kijken ofzo. :D


Vind ik ook :wink:

Nee, zonder gekkigheid, logisch natuurlijk! Maar is wel zwaar irritant, je zit helemaal klaar en dan gaat je telefoon dat het verplaatst moet worden...

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Anouschka wrote:
Browny wrote:hij is geslaagd

@anouschka, wat een onzin, zo'n bevalling is toch niet belangrijk als anouschka die een sollicitatiegesprek heeft. Hij gaat maar bij het volgende kind een keer kijken ofzo. :D


Vind ik ook :wink:

Nee, zonder gekkigheid, logisch natuurlijk! Maar is wel zwaar irritant, je zit helemaal klaar en dan gaat je telefoon dat het verplaatst moet worden...


slecht geslapen de nacht ervoor etc. ik begrijp wat je bedoelt.

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Nee hoor, ik had heerlijk geslapen haha. Dan moet er echt heel wat meer aan de hand zijn wil ik niet kunnen slapen. Zelfs na weet ik hoe veel Red Bull lig ik nog heerlijk te pitten.

Maar goed, volgende week het gesprek dan maar, ondertussen zoeken we vrolijk verder :wink:

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Anouschka wrote:Nee hoor, ik had heerlijk geslapen haha. Dan moet er echt heel wat meer aan de hand zijn wil ik niet kunnen slapen. Zelfs na weet ik hoe veel Red Bull lig ik nog heerlijk te pitten.

Maar goed, volgende week het gesprek dan maar, ondertussen zoeken we vrolijk verder :wink:


na zo'n geintje moet ie wel aannemen.
TIP: interesse tonen in de baby!!!!!

Anouschka
AX Master
AX Master
Posts: 1285
Joined: ThuDec09, 2004 1:22:01 PM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Anouschka »

Whaha ja en dan laat ie me straks nog een foto van zijn kind zien, blijkt het een gesmolten E.T te zijn...

Ja, die van Hans Teeuwen ja!

Mekkio
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 484
Joined: SatMar19, 2005 2:13:55 AM
Location: Amstelveen
Contact:

Post by Mekkio »

Browny wrote:hij is geslaagd


:dance Weer iemand met een rijbewijs. Gefeliciteerd! :D

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Anouschka wrote:Whaha ja en dan laat ie me straks nog een foto van zijn kind zien, blijkt het een gesmolten E.T te zijn...

Ja, die van Hans Teeuwen ja!


dan reageer je gewoon hetzelfde als hans teeuwen!

Locked