bla bla
nokkenas gebroken

klaar..
zoiets dan dus, euhmm gister motor voor het eerst gestart.. met wat kleine probleempjes maar hij liep. Vanmiddag eerste testritje, uitlaat rammelde nog maar verder onderstel en motor hartstikke goed! veel vermogen en ik kreeg mn auto totaal niet aan het glijden.. zelfs niet met slalommen bij 60km/u (volledige wieluitslag rechts/links)
dus ik blij naar huis alleen dat rammelen vd uitlaat dus oplossen, morgen alles nalopen en klaar!! Al planning maken (met een vriend) om m nog te poetsen en audio over te bouwen enzo want ik had dan toch 2 dagen over!!
nahja uitlaat vast, rijden rondje, (1km ongeveer van huis) ik rem op de motor PANG alsof er iets plofte.. en motor valt uit.. geen vermogen nix.. wij kijken onder de kap (die er niet op zat

ik sloop mn d-riem kappen eraf (grof geweld) en zie dat mn poulie helemaal vd nokkenas af is! of iig niet meer op zn plek zit.. en aan het geluid en de locatie te zien lijkt het dus te zijn dat de nokkenas gebroken is

iig is het wel duidelijk dat het blok dood is, nog geen 5km mee gereden en 150,- voor betaald!