Rock's wrote:Kwam weer door dat kl-te voetbal.....
Groepje diebielen van ajax suporters moesten even een treinstel in de fik steken..... machinist heeft hem bij nieuwerkerk stilgezet en is gaan lopen....
er stonden dus een paar honderd voetbal hooligans op 300 meter afstand...... de helikopters waren er voor mij om de hooliogans in de gaten te houden dat ze niet onze keurige wijkies ingingen
Blauwe petten...... bedankt weer
Als ze nu eens gewoon al die 300 hooligans 10 jaar in de cel zetten, zijn we gelijk weer een stel veelplegers een tijd kwijt...
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.
Ik weet wel dat ze ze tegenwoordig ook inzetten bij het ontmantelen van wiet-plantages... Schijnen met hun infra-roodscanner de ultra-violetstraling van de warmtelampen te kunnen ontdekken. (natuurkunde is te lang geleden om nu direct te checken of dit verhaal technisch klopt).
In het keurige dorp van mijn ouders in ieder geval veel helicopter-activiteit en in afgelopen maand 15+ plantages opgerold (en dit is redelijk chique dorp, vergelijk het bv met Warmond)
Soms wil je ze verrot schelden, maar vaak doen ze ook wel nuttige dingen?!