Ik ben al een tijdje (bescheiden) actief op dit forum maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld. Ik ben dus Bertram, 19 jaar, kom uit Tolkamer en rij in een witte AX GT uit '90.
Die heb ik nu zo'n jaartje in m'n bezit en ben er eigenlijk zeer tevreden mee en dat als Alfa liefhebber. Het si een pittig zuinig en betrouwbaar autotje dat ook nog eens comfortabel rijdt.
Weet iemand een site waar je eenvoudig foto's kunt uploaden dan kan ik ook nog eens wat foto's plaatsen
Welkom, welkom hier bij deze gezellige club en leuk dat je nu een wie is wie aangemaakt hebt.
We zien natuurlijk graag binnenkort wat foto's verschijnen van je GT
Ik weet dat er flink wat AX-en rondrijden in Tolkamer, maar wist niet dat ze ook actief zijn op dit forum
Op allebei de zijkanten van m'n AX zit een sticker geplakt... als je langs mijn huis rijd (die met die eend op het dak) staan er minimaal 3 AXen en vaak een stuk of 7 ? 8. Als je nou eens bij mij langs komt heb ik antwoord op veel van jou vragen. Ik ben de laatste tijd niet zo actief op dit forum omdat ik net nieuw werk heb waar ik druk mee ben.
Ik geniet van m'n eendje, Xsara en van m'n sAXo diesel.