hoedenplank houders
Moderators: Drake, webmasters
hoedenplank houders
ik heb net een plank MDF 18mm dik gekocht.
nu vraag ik me alleen af of de orginele hoedenplank houders aan de zijkant van de kofferbak wel sterk genoeg zijn, om deze plank met twee boxen JBL 6"bij 9" te houden.
Of moet ik deze verstevigen en zo ja hoe?
ik heb dus een AX eerste type uit 1991..
nu vraag ik me alleen af of de orginele hoedenplank houders aan de zijkant van de kofferbak wel sterk genoeg zijn, om deze plank met twee boxen JBL 6"bij 9" te houden.
Of moet ik deze verstevigen en zo ja hoe?
ik heb dus een AX eerste type uit 1991..
Geld moet rollen en het liefst op twee wielen...
Zei de GSrijder en hij modderde voort.
"Meneer, uw auto lekt olie!"
"Nee hoor, mevrouw. Hij beschermt de onderkant tegen roesten..."

Drake wrote:verstevigen is niet nodig,
ik zou de mdf plaat zelf wel verstevigen aangezien deze na verloop van tijd zal gaan doorzakken in het midden omdat mdf vrij zacht is.
18mm en dan nog doorzakken?
Lijkt me een beetje stug hoor.
Heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk...

Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
OK, zo te tellen zeggen de meeste dat verstevigen van houders en mdf plaat niet nodig is....
Dus gok ik er zo op en scheeld me ook wat extra werk...
bedankt allen..
Dus gok ik er zo op en scheeld me ook wat extra werk...

bedankt allen..

Geld moet rollen en het liefst op twee wielen...

-
- AX Master Spammer
gertjuh wrote:Drake wrote:verstevigen is niet nodig,
ik zou de mdf plaat zelf wel verstevigen aangezien deze na verloop van tijd zal gaan doorzakken in het midden omdat mdf vrij zacht is.
Ik weet niet wat ik voor mdf heb, maar het zakt wel degelijk door, dr hangen 2 20cm magnat speakers in, heb het zelf verstevigd met een aantal profielen die ik nog had liggen. Het geheel is natuurlijk ook afhankelijk van hoe groot de gaten zijn die je zaagt
@TTF, als je de plank bekleed met stof maakt het geen herrie, bij mij tenminste niet meer, de kale plank kraakt en piepte idd wel
IceByte wrote:gertjuh wrote:Drake wrote:verstevigen is niet nodig,
Ik weet niet wat ik voor mdf heb, maar het zakt wel degelijk door, dr hangen 2 20cm magnat speakers in, heb het zelf verstevigd met een aantal profielen die ik nog had liggen. Het geheel is natuurlijk ook afhankelijk van hoe groot de gaten zijn die je zaagt
@TTF, als je de plank bekleed met stof maakt het geen herrie, bij mij tenminste niet meer, de kale plank kraakt en piepte idd wel
Dan weet ik niet waar jij je kwaliteit MDF weghaalt

Maar 18mm is voldoende om niet te hoeven verstevigen... Ennuh, die tochstrips.. da's een goede tip! Ik zelf heb de stof erom heen vastgezet.. dus dan werkt het ook... Hout op kunstof kraakt inderdaad...
Denk dan direct ook aan die hoedenplankhouders en de zijkant van de auto.. dat wil ook kraken!