Agressie bij uitgaan
Moderators: Rock's, webmasters
Agressie bij uitgaan
Belt net een collega/vriend naar mn baas, met de mededeling dat hij vandaag niet komt werken. Heeft hij blijkbaar slaag gehad met een knuppel in het centrum van Heerlen zaterdagnacht. Waar gaat het gvd heen in dit kl*te land als je al met uitgaan op de zak wordt geslagen met knuppels?
Het is echt waanzinnig in dit land. Hier in het Haagse zijn ook vaak zat gasten die in het weekend op pad gaan alleen maar om even een potje te vechten. Dan hoef je alleen maar langs te lopen en je hebt al iets fouts gedaan. Dan zijn ze ranzige opmerkingen naar je vriendin aan het maken en dan ben ik me echt aan het opvreten (verstandig genoeg reageer ik er niet op) want dan gaat het mis
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
jaap1980 wrote:Het is echt waanzinnig in dit land. Hier in het Haagse zijn ook vaak zat gasten die in het weekend op pad gaan alleen maar om even een potje te vechten. Dan hoef je alleen maar langs te lopen en je hebt al iets fouts gedaan. Dan zijn ze ranzige opmerkingen naar je vriendin aan het maken en dan ben ik me echt aan het opvreten (verstandig genoeg reageer ik er niet op) want dan gaat het mis
Heel verstandig! :thumbup: Maar ik vind et echt belachelijk dat dat gewoon dagelijkse kost is om maar zo te zeggen. Dat ze er op uit gaan om alleen ff een potje te knokken. Beste wat je ken doen met dat soort losers, is ze gewoon negeren en doorlopen alsof er nix aan de hand is. Geen aandacht geven.
Ik vindt het ook niet meer normaal nee.
Je gaat toch uit om lol te maken.
Kijk als er iets gebeurd dan kan je toch altijd gewoon knokken, gewoon met z?n 2e en meer niet.
Daarna gewoon weer samen bier drinken...
Moet toch kunnen...
Kijk als er iets gebeurd dan kan je toch altijd gewoon knokken, gewoon met z?n 2e en meer niet.
Daarna gewoon weer samen bier drinken...
Moet toch kunnen...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
Re: Agressie bij uitgaan
Popmart wrote:Waar gaat het gvd heen in dit kl*te land als je al met uitgaan op de zak wordt geslagen met knuppels?
Hij kwam oom agent niet tegen?
Brutus wrote:Popmart wrote:Waar gaat het gvd heen in dit kl*te land als je al met uitgaan op de zak wordt geslagen met knuppels?
Oom agent zie je alleen maar als je 10 km/h te hard rijd of als je ergens tegen een boom staat te pissen
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
gertjuh wrote:Ik vindt het ook niet meer normaal nee.
Maar dat is et em nou juist. Dat soort lui gaat uit om te knokken en daar hebben ze lol in. Daar doen ze et namelijk voor, helaas
bad_my84 wrote:Brutus wrote:Popmart wrote:Waar gaat het gvd heen in dit kl*te land als je al met uitgaan op de zak wordt geslagen met knuppels?
Oom agent zie je alleen maar als je 10 km/h te hard rijd of als je ergens tegen een boom staat te pissen
Hahahahaha, touch?
Brutus wrote:Popmart wrote:Waar gaat het gvd heen in dit kl*te land als je al met uitgaan op de zak wordt geslagen met knuppels?
Die zitten altijd warm in een auto op het plein te kijken, maar het gebeurde in een zijstraat. Pas toen hij hevig bloedend kwam aanrennen kwamen ze in actie....en pakken ze nog de verkeerde op!
Er was niet aanleiding voor die achterlijke actie. Waren blijkbaar 3 jonge knapen met grote mond tegen iedereen. Hun zeggen ze er wat van dat ze normaal moeten doen en naar huis moeten gaan....komen ze even later terug met knuppels en een ketting. Stelletje mongolen!
Zou mij overkomen kunnen zijn, maar net die dag heb ik voortijdig moeten afhaken omdat ik telkens in slaap viel op het terras.