mar die velgen zijn toch 13"? past dat dan wel om jou GT remklauwtje heen.. GTcarb heeft namelijk 14" omdat deze grotere klauwen heeft! mijn 13" staal kon iig niet..
mar die velgen zijn toch 13"? past dat dan wel om jou GT remklauwtje heen.. GTcarb heeft namelijk 14" omdat deze grotere klauwen heeft! mijn 13" staal kon iig niet..
maar als het wel past zijn het vette velgjes
Zit nu ook 13" op dus is bull-shit. Die discussie is al vaker gevoerd, maar mijn GT-velgen zijn echt 13"
TTF wrote:joris heeft zijn 13 inch velgen van een type 2 GT afgehaald.. volgens mij is het allemala een beetje gelul dat het niet past..
nee hoor ik heb toen ik mijn oude type 2 sport wegdeed op 13 inch eerst de klauwen eraf moeten halen. het verschil zit ook niet in de klauwen maar in de ophangpunten aan de veerpoot daarvan. de klauw staat gewoon verder naar buiten zodat er grotere schijven onder kunnen.
laterss
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Vandaag ff me brandstofleidingen en brandstoffilter vervangen! Het filter wat ik eruit trok was echt al antiek man! Het is ook goed voelbaar, hij rijd een stuk rustiger Niet zo aggresief op het gas zeg maar...
Het word bij nader inzien toch geen 13" Ik denk dat ik er wijzer aandoe de 14" GT-velgen van Geert te kopen. Daar zitten immers goede banden op en zijn nog goedkoper ook
Browny wrote:maar dan moet je dus wel andere veerpoten regelen. Heb je wel gelijk betere remmen!
Waarom nu weer andere veerpoten regelen?
voor de andere remklauwen toch?
Weet niet precies hoe het zit, maar wat ik begreep toen ik de stap misschien wilde maken naar 14" is dat het het makkelijkst is om dan gt-veerpoten te kopen.
Browny wrote:maar dan moet je dus wel andere veerpoten regelen. Heb je wel gelijk betere remmen!
Waarom nu weer andere veerpoten regelen?
voor de andere remklauwen toch? Weet niet precies hoe het zit, maar wat ik begreep toen ik de stap misschien wilde maken naar 14" is dat het het makkelijkst is om dan GT-veerpoten te kopen.
Browny wrote:maar dan moet je dus wel andere veerpoten regelen. Heb je wel gelijk betere remmen!
Waarom nu weer andere veerpoten regelen?
voor de andere remklauwen toch? Weet niet precies hoe het zit, maar wat ik begreep toen ik de stap misschien wilde maken naar 14" is dat het het makkelijkst is om dan GT-veerpoten te kopen.
Wat voor veerpoten heb ik dan onder me GT?
13" en niet 14" GT veerpoten toch?
ik bedoel de veerpoten van een GT met standaard 14"
sorry, beetje onduidelijk.
Browny wrote:maar dan moet je dus wel andere veerpoten regelen. Heb je wel gelijk betere remmen!
Waarom nu weer andere veerpoten regelen?
voor de andere remklauwen toch? Weet niet precies hoe het zit, maar wat ik begreep toen ik de stap misschien wilde maken naar 14" is dat het het makkelijkst is om dan GT-veerpoten te kopen.
Wat voor veerpoten heb ik dan onder me GT?
13" en niet 14" GT veerpoten toch? ik bedoel de veerpoten van een GT met standaard 14" sorry, beetje onduidelijk.
Leuke gedachtengang
Maar 13 inch past niet op 14 inch veerpoten omdat dan je remklauwen aanlopen. Maar als je vervolgens 14 inch gaat monteren heb je natuuurlijk geen problemen met aanlopen. Maw, 13 op 14 past dus niet maar 14 op 13 wel.
Maar 13 inch past niet op 14 inch veerpoten omdat dan je remklauwen aanlopen. Maar als je vervolgens 14 inch gaat monteren heb je natuuurlijk geen problemen met aanlopen. Maw, 13 op 14 past dus niet maar 14 op 13 wel.
ok, sorry, ik herstel: Arne, veel plezier met je 14" velgen.
Gaat zeker passen!!!
Maar 13 inch past niet op 14 inch veerpoten omdat dan je remklauwen aanlopen. Maar als je vervolgens 14 inch gaat monteren heb je natuuurlijk geen problemen met aanlopen. Maw, 13 op 14 past dus niet maar 14 op 13 wel.
ok, sorry, ik herstel: Arne, veel plezier met je 14" velgen. Gaat zeker passen!!!
Dat wist ik ook wel zkr, maar snapte niet wat jij nou bedoelde Eigenlijk nog steeds niet, maar laten we erover ophouden