ik ben nou al zoooo lang de demo van Colin Mcrea 2004 en 2005 aan het spelen dat ik waarschijnlijk in zn achteruit nog een nieuw wereldrecord rijdt op die banen..
met andere woorden IK WIL HET HELE SPEL!
maar, ik ben student en studenten kunnen dat niet betalen schijnt..
en ik kan m ook al nergens vinden om stiekem te downloaden
snif snif
nahja dat was het wel weer zo'n beetje lucht wel op zo'n topic
gisteren collin mcrae 2005 gekocht voor de xbox. Doet het leuk. Alleen jammer dat ze zo k*t sturen het draaipunt ligt ergens bij de versnellingspook.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik bedoel.. ik doe niet aan handel ... ik download noooooooit
Maar stik er wel van......
Kun je een lijstje van de PS2 spellen die je hebt plaatsen of via pb sturen? Enne, werkt dat gelijk op je PS2 of moet je die eerst om laten bouwen? Zoiets heb ik geloof ik weleens gehoord...
Ik bedoel.. ik doe niet aan handel ... ik download noooooooit
Maar stik er wel van......
Kun je een lijstje van de PS2 spellen die je hebt plaatsen of via pb sturen? Enne, werkt dat gelijk op je PS2 of moet je die eerst om laten bouwen? Zoiets heb ik geloof ik weleens gehoord...
MOet je om laten bouwen. Geen idee wat dat voor de PS2 kost, bij de xbox was ik 50 euro kwijt. Heb ook een PS2 gehad, maar was blij dat ik dat ding verkocht heb en xbox heb gekocht. Op het moment loopt Forza Motorsport op mn pc binnen. Lijkt me een gruwelijk vet spel.
http://www.xboxworld.nl/game/807