ok, mn zoveelste frustratietopic over school..
maar deze is misschien voor algemeen gebruik?
dus.. wie heeft er ten onrechte onvoldoendes gehad of naar zijn mening iets onterecht.
nou ik dus naar mijn mening voor Technisch tekenen.. het enige vak waarvan ik 100% zeker wist dat ik het gehaald had???
het bestond uit 3 onderdelen;
-tekening lezen
-handcad (dus zelf tekenen)
-inventor tekenen (dus 3d tekening maken)
mijn cijfers in volgorden 5,8,7
dus je zou zeggen, das toch voldoende? maar neej.. herkansen..
die 5 was omdat ik 1 afmeting in de tekning niet had, dus ik had eigenlijk een 5,42 (serieus, dat was mn cijfer maar het wordt afgerond).
die 8 is uiteraard terecht want ik ben goed
die 7, tsja euhmm ik had na 15min mn opdracht af? en hij was precies zoals hij moest (zei de leraar ook) en ik kreeg het compliment dat het knap was dat ik dit zo snel geleerd had en dat het leek of ik al meerdere jaren ervaring had.. dus vanwaar de 7?
ik ben dus ceht pissig.. en tsja, nu rest me nix anders dan oko mijn 3e HBO opleiding vroegtijdig te beeindigen en vakken te gaan vullen bji de Albert Heijn..
tenzij iemand een baantje als technisch tekenaar voor me heeft?
cijfers
Moderators: Rock's, webmasters
Op middelbare school was een keer een deel van een toets van mij kwijtgeraakt, en het werd glashard ontkend. Gelukkig had ik alsnog een dikke voldoende, maar ik heb daarna uit protest alle surveillanten laten tekenen voor ontvangst van mijn spullen. Vonden ze niet zo leuk.... 

Kijk uit, een Cactussssss
De school heeft mij ook goed genaaid.
Ik zit nu in het 2de jaar, en moet dus voor het einde van het jaar mijn propedeuse hebben. Daar moest ik dus nog 2 vakken voor halen.
Om op stage te mogen gaan moesten we alleen de propedeuse hebben.
Ik ben nu dus bezich vakken uit het eerste jaar opnieuw te volgen zodat ik ze ga halen.
EN WAT DOEN ZE NU??????
Ze passen ff de regels aan, om de propedeuse te halen moet je alle vakken halen (in mijn geval dus 4), en om op stage te mogen gaan mag je nu nog maar 1vak uit het 2de jaar onvoldoende hebben.
En dat vertellen ze je als je nog maar 4 weken les hebt
Kan nu dus een andere opleiding gan zoeken, weet iemand nog iets leuks?
Ik zit nu in het 2de jaar, en moet dus voor het einde van het jaar mijn propedeuse hebben. Daar moest ik dus nog 2 vakken voor halen.
Om op stage te mogen gaan moesten we alleen de propedeuse hebben.
Ik ben nu dus bezich vakken uit het eerste jaar opnieuw te volgen zodat ik ze ga halen.
EN WAT DOEN ZE NU??????
Ze passen ff de regels aan, om de propedeuse te halen moet je alle vakken halen (in mijn geval dus 4), en om op stage te mogen gaan mag je nu nog maar 1vak uit het 2de jaar onvoldoende hebben.
En dat vertellen ze je als je nog maar 4 weken les hebt

Kan nu dus een andere opleiding gan zoeken, weet iemand nog iets leuks?

Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX super weirdo
Tja, cijfers...... De ene keer vallen ze tegen, maar de andere keer vallen ze mee. Ik ga er niks over zeggen, want ik doe er geen fuck voor ook. Zou dus beetje schandalig wezen als ik ging klagen... Dan neem ik gewoon zelf mijn verantwoordelijkheid
Ik kan niet w8en op die tijd dat ik me eerste centen ga verdienen en een mooie AX, SAXO of 106 ga uitzoeken

Ik kan niet w8en op die tijd dat ik me eerste centen ga verdienen en een mooie AX, SAXO of 106 ga uitzoeken

Freude am Fahren.
-
- AX Master