Hey rob, idd deze is stukke strakker dan me vorige 2 maar van die 2 heb ik super veel geleerd en het resultaat is deze!!
Overspuiten weet ik nog niet, wil na de bodykit de muziek mooi inbouwen en zo dus zie t wel maar ik ben nog steeds verliefd op mica blauw dus god weet ik heb m pas drie maanden en alles op ze tijd...
Die lip meespuiten of plamuren wordt nix zie topic http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=4945 Vandaag gaan de skirts erop, de uitlaat vrijdag denk ik want ik kom handen te kort
Last edited by AX_Powah on WedApr27, 2005 11:50:12 AM, edited 1 time in total.
Geert, hij is echt zo ongelovelijk mooi! Daar kunnen heel wat nieuwe auto's niet tegen op! En dat meen ik serieus, ik vind het echt een onwijs mooie AX! Keep up da good work!
Is niet nodig marc, de uitlaat is inmiddels compleet veranderd en opgehangen! Ik moet alleen nog andere sierstukken hebben t zijn nu 2 pijpen ipv 4 en in t midden ipv aan de buitenkant... fotos volgen als t af is.
Skirts zitten erop, moet de sticker nog vd deur halen, GT blijft wel staan ivm mogelijk kleurverschil...
Morgen al vroeg werken, vrijdag en zaterdag ook dus zondag gaan we vrolijk verder: wielverbreders, deurverbreders en grill opnieuw spuiten en poetsen maar!!!
Geert, ik hou niet zo van het enorm optisch tunen van een auto, maar wat jij doet ziet er toch wel erg mooi uit!
Ligt het aan mij of zitten die spijlen van die onderste grille niet recht? Op de eerste foto van je voorkant zag ik het al, maar op de tweede lijkt het nog wat erger. Of komt dit door de foto?
ik heb zelfs een rode auto, verkleurd erg dus, heb er ook alle originele stickers afgehaald die er al 12 jaar opzaten, was wel iets kleurverschil maar na een behandeling met commandant en daarna poetsen was er helemaal niets meer van te zien.
De banen gaan in ieder geval van de deur, GT ben ik nog niet over uit...
Vandaag gedaan: skirts af gewerkt en goed vast gezet, uitlaat verlast tot 2x midden ipv 4x dtm, accu laten leeg lopen (lampje kofferbak)
Zo was t toen ik m kocht (op 27 januari)
Wat nog moet:
* Deurskirts
* Wielkastskirts voor en achter
* Poetsen/ Polijsten
* Stickers eraf
Last edited by AX_Powah on FriApr29, 2005 4:28:05 PM, edited 4 times in total.
De uitlaat hangt nog maar in 1 rubber en de andere moet ik nog fixen, dit doek gelijk met de sierstukken en ik kan m afstellen met schroefdraad dus komt goed marc
Last edited by AX_Powah on WedApr27, 2005 7:47:17 PM, edited 1 time in total.