ben bezig met een boodschappen lijstje voor een ombouw van singelpoint naar multipoint injectie op een peugeot 205 1.4iXS. Nu ben ik op dit forum volgens mij op het goede adres

De bedoeling is om als donor de peugeot 106 1.3 rallye kop te gebruiken met aanverwanten zaken. Die heeft als het goed is multipoint injectie, iets van 100pk en een magn.marelli ecu. Mijn monopoint inj. auto heeft volgens mij een Bosch ecu.
Heeft iemand hier ervaring met een soortgelijke ombouw? Is de nieuwe multipoint-kabelboom en ecu wel geschikt voor een "originele" aansluiting van alle huidige functies in mijn auto (dashboard etc.) Of moet heel de kabelboom aangepast worden?
Zijn er nog meer valkuilen? Onderstaand onderdelenlijstje is gepikt voor een multipoint ombouw van een AX.
ONDERDELENLIJST
- benzinepomp voor multipoint
- kop
- injectorbrug met drukregelaar en injectoren
- inlaatspruitstuk
- stationairregeling met stappenmotor en slangen
- gasklep met potentiometer
- luchttemperatuursensor
- luchtfilterhuis of direct injection kit (k&N oid)
- ECU Bosch Mp 3.1 met ingebouwwde mapsensor
- motorbedrading voor Bosch MP3.1
- ontstekingsmodule op koelplaatje
- dubbele bobine met kabels
- wat beugeltjes en losse zooi
Alvast bedankt voor de tips en info!
Peter