Daarbij denk ik dat het niet constant storm zal lopen op de citromobile stand. Veel mensen komen daar voor old-timers en er heerst zowiezo wel een rexaxte sfeer. Geen gestress dus
Het valt dus in hetzelfde weekend als Full Speed.
Als je naar ??n van beide evenementen gaat, dan is het bezoek
aan de camping op zaterdagavond ook zeker de moeite waard.
Er wordt dan een barbe?ue georganiseerd voor en door leden van de AXCLUB.
Ik vertrek zaterdagochtend vanuit Z-Limburg richting de camping, om vrijwel direct door te rijden naar Citromobile. Zijn er mensen die ook rond 11.00uur richting Utrecht vertrekken vanaf de camping?
Popmart wrote:Ik vertrek zaterdagochtend vanuit Z-Limburg richting de camping, om vrijwel direct door te rijden naar Citromobile. Zijn er mensen die ook rond 11.00uur richting Utrecht vertrekken vanaf de camping?
Popmart wrote:Ik vertrek zaterdagochtend vanuit Z-Limburg richting de camping, om vrijwel direct door te rijden naar Citromobile. Zijn er mensen die ook rond 11.00uur richting Utrecht vertrekken vanaf de camping?
om 11 uur is het dood stil op de camping hoop ik
In dat geval rijd ik rechtstreeks naar Utrecht en zal ik tegen eind van de middag op de camping zijn. Hoe laat begint het gebeuren op de camping ongeveer?
Ik hoop dat ik dan mijn bumper afheb en de happer op de kap heb zitten .. dan kom ik die wel ff showen ... denk ik zondag op citromobile.
aangezien ik zaterdag gewoon moet werken ....
grtz,
WeetjeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Weetjewel wrote:Ik hoop dat ik dan mijn bumper afheb en de happer op de kap heb zitten .. dan kom ik die wel ff showen ... denk ik zondag op citromobile. aangezien ik zaterdag gewoon moet werken ....
grtz,
WeetjeWel
Ben wel benieuwd hoor wat er van mijn oude bumper terecht gekomen is!
Kom eigenlijk net tot de ontdekking dat zondag ook eigenlijk moederdag is ... moet dus de verplichte ronde doen .. citromobile zit er denk ik niet in ... moet ff zien of er tijd is ...
grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....
Weetjewel wrote:Kom eigenlijk net tot de ontdekking dat zondag ook eigenlijk moederdag is ... moet dus de verplichte ronde doen .. citromobile zit er denk ik niet in ... moet ff zien of er tijd is ...
grtz,
WeetJeWel
Oow oow oow... moederdag... daar doen de die-hards van de AXCLUB dit
jaar geloof ik maar effe niet aan haha. Jammer dat het een verplicht
nummertje is... volgende keer beter.
Voor mensen die uit (zuid) Limburg komen; las vanmorgen in de krant dat er zo af en toe behoorlijk wat snelwegen worden afgezet aldaar omdat die malloot uit Amerika er komt cruisen...
Wellicht ff checken
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage