hahaha raar he.. altijd als ik er langs kom stop ik er ook ff.. Gewoon de heilige grond even voelen. Daar waar het enthousiasme begon opnieuw ervaren. Gewoon ff lekker van het moment genieten zonder dat er 12 man op je afgeronnen komen.. is soms ook lekker :P
heerlijk is dat.. echt ff terug in de tijd terug naar de tijd dat dit clubbie 2 maanden bestond..
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
hahaha raar he.. altijd als ik er langs kom stop ik er ook ff.. Gewoon de heilige grond even voelen. Daar waar het enthousiasme begon opnieuw ervaren. Gewoon ff lekker van het moment genieten zonder dat er 12 man op je afgeronnen komen.. is soms ook lekker :P
heerlijk is dat.. echt ff terug in de tijd terug naar de tijd dat dit clubbie 2 maanden bestond..
SNIF ik wordt even emotioneel
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
SNIF ik wordt even emotioneel
haha.. sjouw jij mijn veerspanners nou maar mee na speed.. ik heb ze nodig ....
eej sander veul plezier enne op fullspeed staat een kratke juup klaar he
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:haha.. sjouw jij mijn veerspanners nou maar mee na speed.. ik heb ze nodig .... eej sander veul plezier enne op fullspeed staat een kratke juup klaar he
Oow kunnen we dan mijn veerpoot ook meteen effe fixen Dan neem ik ook wel effe de veerpootbrug mee namelijk...
Als MARC toch al veerspanners meeneemt...
Last edited by CitroënAXDriver on SunMay01, 2005 1:28:29 PM, edited 1 time in total.
Omdat het natuurlijk een keer tegen kan vallen met de opkomst bij zo'n onverwachtse meeting besloot ik vandaag voor de herkansing te gaan. Even voor 3 uur draaide ik het parkeerterrein op, en wat schetste mijn verbazing? Geen enkele AX aanwezig
Ik denk dat ik maar stop met die onverwachtse meetings....ik raak er helemaal door van streek