plug
Moderators: denny, vtspower, webmasters
plug
Die van mij lekt een klein beetje olie aan de onderkant van het blok. Ik heb de olie er nu uit en zag het het misschien wel lekt langs de aftapplug. Hoort er een rubbertje tussen te zitten? Bij mij zit er alleen een metalen ringetje. Misschien lekt het daarom iets?
Kan het kwaad als ik er sowieso een rubbertje tussenstop? Lijkt me niet toch?
Erik
per ongeluk op "nieuw onderwerp" geklikt ipv op "nieuw antwoord" op een ander olielek draadje
Kan het kwaad als ik er sowieso een rubbertje tussenstop? Lijkt me niet toch?
Erik
per ongeluk op "nieuw onderwerp" geklikt ipv op "nieuw antwoord" op een ander olielek draadje
oke, handig voor de volgende keer! Het zit nu allemaal netjes terug. Als het lekt kijk ik er nog wel eens naar. Zo niet, is het nu al prima.
Het olie filter zat goed vast. Ik heb het losgekregen door er een grote lijmtang op te draaien! Heb je meteen een lange arm om kracht mee te zetten. Ik las laatst dat iemand het filter niet los kreeg. Dit is dus misschien een handige tip!
Het olie filter zat goed vast. Ik heb het losgekregen door er een grote lijmtang op te draaien! Heb je meteen een lange arm om kracht mee te zetten. Ik las laatst dat iemand het filter niet los kreeg. Dit is dus misschien een handige tip!
Denk erom dat je het filter niet op dezelfde manier vast draait En over die koperen ringetjes die kan je hergebruiken, officieel niet. Maar het kan wel
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Eriks wrote:oke, handig voor de volgende keer! Het zit nu allemaal netjes terug. Als het lekt kijk ik er nog wel eens naar. Zo niet, is het nu al prima.
je hoort idd elke keer een nieuw ringetje te plaatsen.
Deze zijn nl. iets boller en draaien zo alles goed dicht
schroevendraaier erin slaan werkt ook prima
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio