Maak morgen wel ff een foto denk ik! Camera was nu bezet, mn pa was bezig met de foto's uit Gent
Splitter had er bijna niet lang opgezeten. Was ff stukje rijden (moet het toch testen!) het was zondag dus dan heb je al allemaal van die debielen op de weg die niet kunnen rijden, was er ineens een of andere doos die het nodig vond om zonder verdere aankondiging de berm in te gaan. Vol op mijn rem, ging allemaal maar net goed. Maar weet in ieder geval wel dat de remmen dus nog goed zijn
Wat ik bijna zou vergeten door alle blijheid over mijn splitter. Hebben er vandaag ook een nieuwe radio ingezet (de zoveelste, en ik heb er nooit 1 hoeven kopen )
Een mooie Pioneer, echt super geluid, scheelt heel veel met de Kenwood die erin zat. Wat een andere radio al niet kan doen zeg....
Zo, de AX is gewassen, hij is nou aan het drogen dus mooi nog ff tijd voor het forum! Ga hem zo in de wax zetten (hij heeft in die 3 dagen dat ik in Gent was stil gestaan, tering wat wordt ie daar vies van zeg!) en daarna zal ik wat foto's maken van mijn vernieuwde AX-je met splitter!
Anouschka wrote:...Maar ik wilde graag wat meningen horen over mijn nieuwe splitter. Kom maar op lieve mensen!
De splitter staat hem (of haar, wat je maar wilt ) goed :thumbright:
Het enige wat ik iets minder mooi vind is die (verticale) naad in het midden, maar dat komt denk ik omdat er een stuk tussen uit gehaald om hem passend te maken.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Zo'n splitter zat ook onder de blauwe ax van mij, de eerste de beste drempel heeft ie niet overleeft, direct een stuk eraf. Dus als je hem heel wilt houden....mijd drempels