Idd, heb me dak en motorkap laten spuiten, das echt niet grappig....Anouschka wrote:Je hele auto spuiten? Pffffff...doe mij ook zo'n bankrekening
Enne, dat bordeaux-rood had mijn idee kunnen wezen
Moderator: webmasters

Idd, heb me dak en motorkap laten spuiten, das echt niet grappig....Anouschka wrote:Je hele auto spuiten? Pffffff...doe mij ook zo'n bankrekening

ben benieuwd.. we hebben allebei nog FLINK wat werk wil dat lukken... wil zelf minstens m'n auto weer schade-arm hebben.. bumpers gespoten + saxobumper voorop.. audio werkend en strakjes ingebouwd..q01z wrote:de planning is altijd geweest om m rond fullspeed af te hebben.. APK keuring weet ik dan alleen nog niet zekerkakanox wrote:wanneer heb jij je GT weer ongeveer op de weg dan? duurt ook lang joh.. lijkt mij wel, alleen jij hoeft niet te verhuizen

ik heb serieus met schuurpapier in mn handen gestaan..Browny wrote:is wel grappig zo die rode bumper, je zou eigenlijk ook de skirts ff moeten overzetten.

He marc als je allemaal gaat lopen feesten krijg je je ax natuurlijk nooit af voor full speed :alcoholic :drinkaWat is nu dus de planning;
-morgen tennis toernooi, dus weinig doen
-maandag hopen op mooi weer
*volgende week:*
-Vrijdag:
+ verjaardag vieren
-Zaterdag:
+ verjaardag vieren