wat sparen jullie ?
Moderator: webmasters
Kakelbont wrote:axclub wrote:Citroën en total werken samen
en Tja total is gewoon het beste voor mijn portemonnee!
ook als jullie daar tanken
ALDI is het beste voor mijn portomonee :mrgreen:
Hahahahaha
Wij hadden hier een Total, maar die is gesloten. En ik ging altijd bij de BP en "spaar(de)" FreeBees. Weet niet waarom, maar vind BP gewoon, jah, beter of zo als de rest. Ligt me beter. Maar de afgelopen 2x ben ik bij een onbemande Esso geweest. Scheelt wel 8 cent of zo per liter en als je dan 37 liter tankt, heb ik liever dat als FreeBees die ik niet uitgeef
Gulf tankte ik altijd met de brommer, maar ook die is nu helaas weg. Zit nu wat anders, weet alleen niet meer hoe die heet. En sparen voor korting bij de wasstraat hoef ik niet, want ik kan toch altijd wassen voor "Happy Hour" prijs bij de Loogman, omdat ik daar een pasje heb
-
- AX Master
Ik tank bijna altijd bij de BP in Hoogeveen (bij enkele leden ondertussen wel bekend )
Waarom bij de BP Vanwege de Free Bees dus
Waarom bij de BP Vanwege de Free Bees dus
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
Mekkio wrote:bad_my84 wrote:Ik had toch wel verw8 dat meer mensen Rock's zouden sparen
Neeh, tot zo ver ben jij nog de enige die bij de Texaco tankt. Meesten tanken BP zie ik. Ook wel lijp, dat de meerderheid van een autoclub bij dezelfde soort benzinestation tankt
Eh... dat heb je met een meerderheid Die zitten dan bij dezelfde tank! Anders was het geen meerderheid meer he...
(of had je verwacht dat de meerderheid bij een andere tank tankte .. heheh... of dat het allemaal gelijk verdeeld was per tankstation? )
Brutus wrote:Mekkio wrote:bad_my84 wrote:Ik had toch wel verw8 dat meer mensen Rock's zouden sparen
Neeh, tot zo ver ben jij nog de enige die bij de Texaco tankt. Meesten tanken BP zie ik. Ook wel lijp, dat de meerderheid van een autoclub bij dezelfde soort benzinestation tankt
Eh... dat heb je met een meerderheid Die zitten dan bij dezelfde tank! Anders was het geen meerderheid meer he...
(of had je verwacht dat de meerderheid bij een andere tank tankte .. heheh... of dat het allemaal gelijk verdeeld was per tankstation? )
Neeh, ik bedoel dat er zoveel verschillende stations zijn zoals, Esso, Shell, BP, Gulf, Total, Texaco en al die kleinere stationnetjes en dat de meesten toch gewoon bij BP tanken, zonder dat ze elkaar echt kennen zou ik zeggen.
Misschien had et minder raar geweest als et Shell was, want das een Nederlands bedrijf (voor een deel) en daar zag je tot voor kort echt heel erg veel stations van. Maar ondanks dat kiest men toch voor BP
-
- AX Master
peter wrote:Master Lee wrote:
shell geeft hier 6 cent korting, en is hier 1 cent duurder dan de tango. Voor dat verschil ga ik liever kwaliteitsbenzine kopen (en zegels plakken)
en jij gelooft dat shell andere benzine verkoopt dan tango?? ik niet iig.
(zelf tank ik vrijwel altijd bij de esso-express die exact dezelfde prijs hanteert als de 1 kilometer verderop gelegen tango)
Ik ben eenvoudigweg altijd te lam als ik in nederland tank dat passie af te geven. Denk er niet aan. Meer gedachte van: Tanken, betalen en wegwezen. Of dat tweede overslaan, en dat derde juist extra actief doen (Geintje hoor, meneer de pomphouder )
Ik ben eenvoudigweg altijd te lam als ik in nederland tank dat passie af te geven. Denk er niet aan. Meer gedachte van: Tanken, betalen en wegwezen. Of dat tweede overslaan, en dat derde juist extra actief doen (Geintje hoor, meneer de pomphouder )