Voor de egte mannen onder ons.... wie durft zn ax het verst leeg te rijden... ik heb er een keer 41 liter in kunnen tanken. Wedstrijdje doen... bonnetje inscannen en online zetten... eerlijk spelen... en niet ergens stilvallen he
De grootste tank is zo ver ik weet 43 liter.
Mijn record op 1 tank is 850 kilometer en toen ging er 38,1 liter in. De naald van de meter stond erg ver naar links en ruimschoots onder het rood, maar ik had dus nog 4,9 liter over.... [4,9 x 22,3=109,3 kilometer]
in dit geval ga ik de uitdaging niet aan,..... volgens mij gaat er bij mij maar 40 liter in..... best lullig dan als ik op de 42 wil komen.... en tegenwoordig is de benzine zo duur dat ik er niet 2,5 liter naast gaat spuiten.
vandaag LEEG bij knooppunt Badhoevedorp! Foutje van mijn kant, ik dacht dat ik het allemaal nog wel ging halen, niet dus... Eerder een keer 43,5 l gehaald. Maar goed alle zooi zal wel in het benzine filter zitten nu, dus die ga ik wel ff vervangen binnenkort, stond toch al op het lijstje.
gewoon aan de A50 bij apeldoorn bij de Texaco tanken. Daar kreeg ik 36,5 liter in mijn 1.1 waarvan ik dacht dat ik een 33liter tank had.
Mijn vader heeft er met zijn Astra ook al eens opmerkelijk veel getankt!
Eriks wrote:gewoon aan de A50 bij apeldoorn bij de Texaco tanken. Daar kreeg ik 36,5 liter in mijn 1.1 waarvan ik dacht dat ik een 33liter tank had.
daar is een zaak over lopende dat benzine te warm of te koud wordt verkocht.
Eriks wrote:gewoon aan de A50 bij apeldoorn bij de Texaco tanken. Daar kreeg ik 36,5 liter in mijn 1.1 waarvan ik dacht dat ik een 33liter tank had.
Bij Topgear met een audi zo ver mogelijk rijden...
's ochtends vroeg wanneer het nog poepie koud is... dan kan er meer in de tank
Bij Topgear met een audi zo ver mogelijk rijden...
's ochtends vroeg wanneer het nog poepie koud is... dan kan er meer in de tank