Ik was vandaag op de sloop (geen mistlampen gevonden ) en daar zag ik een laguna lipje liggen. Voordat ik ga vragen wat ie kost en 'm eventueel meeneem, eerst hier de volgende vraagjes...
Wat mogen ze er maximaal voor vragen zonder dat ik ze uitscheld voor oplichters? Is het uberhaupt de moeite waard op een AX? Heeft iemand een foto met een voorbeeldje voor me?
Is die lip (nu zwart, ziet eruit als rubber oid) nog wit te krijgen of is dat niet aan te raden?
BVD...
Joost (pcrodent)
Last edited by pcrodent on FriApr22, 2005 9:43:01 PM, edited 1 time in total.
ze zijn nieuw bij de dealer iets van 75 euro als ik me niet vergis.
Tot 30 euro mogen ze vragen, wordt wel aan de dure kant dan, maar daarboven zou ik hem echt niet meenemen.
AX_POWAH wrote:Die lipjes spuiten is meestal niet zon succes, in 1e instantie is t mooi maar na een tijdje krijg je al snel:
Je kunt die splitters met gemak 2x omrollen (uitwringen zeg maar) zonder dat ze beschadigen maar de verf springt er aan alle kanten vanaf!!
Maar krijg je de beschadiging op die foto na een tijdje vanzelf of heeft hij een of ander drempeltje verkeerd genomen waardoor de verf eraf gebladerd is? Opzich vind ik die Laguna-splitter best wel leuk, maar als ik em nie "permanent" kan spuiten, denk ik niet dat ik em op me auto zal zetten. Heb ik eindelijk me bumpers in de kleur van me auto, zit er nog zo'n zwarte splitter onder me bumper
AX_POWAH wrote:Die lipjes spuiten is meestal niet zon succes, in 1e instantie is t mooi maar na een tijdje krijg je al snel:
Je kunt die splitters met gemak 2x omrollen (uitwringen zeg maar) zonder dat ze beschadigen maar de verf springt er aan alle kanten vanaf!!
Maar krijg je de beschadiging op die foto na een tijdje vanzelf of heeft hij een of ander drempeltje verkeerd genomen waardoor de verf eraf gebladerd is? Opzich vind ik die Laguna-splitter best wel leuk, maar als ik em nie "permanent" kan spuiten, denk ik niet dat ik em op me auto zal zetten. Heb ik eindelijk me bumpers in de kleur van me auto, zit er nog zo'n zwarte splitter onder me bumper