[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Anouschka wrote:Even off-topic, sorry daarvoor!

Waaaaaah Kevin, wat is er met je berichten aantal gebeurt? Er staat nu onder je naam dat je nog maar 50 berichten geplaatst hebt... :?

Dat kan toch niet bij zo'n spammer als jij? :wink:

Of hij is het "klokje rond" --> meer dan 999999 berichten :lol:

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Nou, het gasprobleem is eindelijk opgelost met... een andere ECU. Het schudprobleem is echter weer terug: Dit keer ga ik echt ALLE motorsteunen vervangen... weet het anders ook niet. Word er een beetje moe van, maar goed.

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

ik gok op de onderste...

prijzig steuntje trouwens.. 28 euro .. :S
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

de onderste heb ik al liggen. het is die onder de accu.

thommes
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by thommes »

kevin, heb jij nog de singlepoint van je plaisir? want die heb ik een nieuwe nodig.... Beetje off-topic maar ik weet zeker dat je dit leest

Groeten thommes

Edit:
Ben nu voorzien, dus mijn vraag vervalt.
**Stay Tuned**
Image
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

hey thommes, mijn singlepoint ligt nog bij marc, als hij die niet weggegooid heeft.

Momenteel BAAL ik. Ik zit midden in een verhuizing, maar lig meer onder m'n auto dan dat ik erin zit, en als ik nu nog bezig zou zijn met bumpertjes schuren/spuiten zodat ie ook nog mooi is voor fullspeed, zou het allemaal niet zo erg zijn.

Afgelopen week heb ik spruitstuk+injectiehuis+computer vervangen, dit weekend ALLE motorsteunen vervangen en nu doet ie WEER vreemd. Snap ook niet waarom ik al dit gekloot moet hebben, ik ga netjes met m'n auto om, in tegenstelling tot sommige andere automobilisten - die hebben echter weinig problemen!

Ax_powah gokt het er in elk geval op dat het de koppeling is, ik hoop dat ie gelijk heeft want dan ben ik er na de volgende 125 euro weer vanaf. Ook heb ik dit weekend:
  • even het slotje van de motorkap gerepareerd, had daar nog eens m'n licht over laten schijnen en de vergrendeling was gewoon kapot
  • de uitlaat opnieuw verhangen in een poging om van het gebrom af te komen - de einddemper zit wat los. deze brokkelt echter af zodra ik eraan begin dus ik laat het maar zitten en wacht op een andere
  • de downpipe vervangen. hier zat een gat in dat er niet hoort.
  • lambda vervangen. dit om het feit dat ie nog wat stottert bij lage toerentallen te verhelpen. het hielp niet :?

Als bijgeloof nut heeft, wie helpt mijn wie=wie dan over de 13 pagina's heen? :-)

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Das inderdaad balen...als je auto nie echt doet wat je wilt dat ie doet

kakanox wrote:Als bijgeloof nut heeft, wie helpt mijn wie=wie dan over de 13 pagina's heen? :)

Alweer een berichtje meer, dus wie weet...m,isschien nu al over de 13 pagina's heen?

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Ik begrijp dat het de bedoeling is dat jouw AX op de stand komt te staan? (Kan nergens lijstje vinden met de auto's die definitief op Full Speed komen te staan namelijk!)

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Anouschka wrote:Ik begrijp dat het de bedoeling is dat jouw AX op de stand komt te staan? (Kan nergens lijstje vinden met de auto's die definitief op Full Speed komen te staan namelijk!)

Als je HIER klikt, en een beetje naar beneden scrolled, staat er een lijstje dat ik uit de notulen van de laatste bestuursvergadering van de AX Club heb geplukt :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Anouschka wrote:Ik begrijp dat het de bedoeling is dat jouw AX op de stand komt te staan? (Kan nergens lijstje vinden met de auto's die definitief op Full Speed komen te staan namelijk!)

Mijn auto komt niet op de stand... betekent niet dat ik hem buiten de stand niet gewoon af en mooi wil hebben. Dat lukt zo dus gewoon echt niet, ben al blij als ik inderdaad m?t AX op full speed kan verschijnen...

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Nou, en toen had ik ineens alleen nog maar een derde versnelling. De rest kan je wel inschakelen maar dan gebeurt er dus gewoon nix.

MOOI k*t!

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Das idd k*t...weet je al waar het aan zou kunnen liggen?

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

nee, geen idee eigenlijk... ga proberen om 'm volgende week (na m'n verhuizing die ik nu dus ook met kunst en vliegwerk moet doen) naar m'n ouders te transporteren.. en dan een andere bak eronder. Lijkt me dat het in de bak of de koppeling moet zitten, als ik het allebei vervang ben ik uit de problemen denk ik. Misschien eens een dieselbak zoeken... Kweet het nog niet.

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

Suc6 in ieder geval (met zowel de auto als de verhuizing)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Thanx man, maar het komt wel goed ;)

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

kakanox wrote:Nou, en toen had ik ineens alleen nog maar een derde versnelling. De rest kan je wel inschakelen maar dan gebeurt er dus gewoon nix.

MOOI k*t!

als je met je pook kan roeren moet het een losse schakelstang zijn
ik ben ooit zo vanuit eindhoven thuis gekomen.

als jij je motorsteunen hebt vervangen is de kans dat er een stangetje is uitgeschoten of iets dergelijks
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ik kan hem gewoon in de versnelling zetten, maar hij gilt alleen maar, en soms pakt ie wel. ligt niet aan de schakelstangetjes, die heb ik gechecked.

de 3 pakt ie altijd en soms de 5 ook. gisteren schoot ie echter er op de snelweg ineens uit toen ik gas bij gaf, op het laatste ritje naar huis. Dan hoor je alleen maar een heel angstaanjagend gegil, klinkt een beetje als een jankende v-snaar ofzo.

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

kakanox wrote:...Dan hoor je alleen maar een heel angstaanjagend gegil...

Volgens mij heb je gewoon een "spook"-AX :wink:

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ik begin ook die indruk te krijgen ja. de vorige had echter ook al erg veel moeite met betrouwbaarheid...

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

om toch maar te blijven zeuren..
de 3 en 5 zitten op 1 schakelstangetje. weet je zeker dat die niet verbovgen is ofzo? of dattie nog wel op het goede palletje zit?
Image

Post Reply