alarm

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

alarm

Post by Maarten v E »

Omdat er afgelopen week een tweetal idioten over auto's hebben gelopen (en de mijne gelukkig hebben overgeslagen) ben ik aan het denken om alarm in te bouwen.
nu heb ik een aantal vragen:

- welk alarm kan ik pakken? Ik hoef niet het beste van het beste maar wel een redelijk goed alarm

- is het alarm te koppelen aan de cv? zodat ik de deuren ook openkrijg als ik alarm uitschakel. ( ik heb eens gehoord, volgens mij van joost dat zo'n kastje 80 euro kost, maar dan vraag ik me weer af, kan daar een alarm op?

- Is dit redelijk eenvoudig in te bouwen? zo nee, wat gaat dit denken jullie kosten bij de garage

ben benieuwd wat t gaat kosten allemaal.

groeten

Maarten

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Kijk eens in de Autostyle catalogus > daar staan universele alarmsysteempjes die je kunt inbouwen en die te linken zijn aan je CV.

Kosten: geen idee.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Vertel eens meer over de situatie?

Heb je nu CV erin zitten?
En is die CV ook op afstandbediening nu? (ja je hebt ook cv zonder AB) :)

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bokkie »

Kheb een tweetal jaar geleden bij Bogamat in Den Bosch gewerkt (automaterialenhandel net zoals Brezan). Vandaar weet ik dat er van die setjes in de autostyle gids staan > universeel om in 2 of 4 deurs auto?s in te bouwen.

Daar kun je je huidige CV op aansluiten (zodat alles functioneert met ??n afstandsbediening) of je kan er later nog een aparte CV installatie bij kopen en aan deze alarminstallatie linken.

Er zijn ook combi systemen te koop > alarm en cv gelijk in een systeem.

Over de kwaltiteit kan ik niks zeggen > ik heb nooit klachten gehad dat het niet functioneerde. Wel mensen die gewoonweg te stom waren om het in te bouwen. Die dachten dat het ongeveer dezelfde arbeid was als een lampje verwisselen. Niet dus :P

Post Reply