Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ow nee gas heeft een hogere verbrandingswaarde. Al zou je een motor bouwen voor alleen gas zou het geweldig werken. Alleen zodra je met diezelfde motor ook op benzine gaat rijden neemt de efficienty enorm af
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Dat wordt van d?e dure V-power rommel erin (ik ben er niet dol op) maar het heeft geloof ik een octaangehalte van 100.
Octaanbooster is uiteraard ook een optie > heb alleen wel eens gehoord dat als je dat spul eenmaal gebruikt, je het ook "moet" blijven geruiken. Hoe of waarom kan ik niet meer herinneren, twijfel zelfs of het al in mn autotijd was of nog in de goeie ouwe schakelbrommer tijd
Iemand opheldering over gebruiken en "moeten" blijven gebruiken van octaanbooster? of is dat bull-shit?
Jongens en meisjes. Als het de komende week stil wordt op het forum dan komt dat omdat ik weg ben. Ik ga lekker een weekje naar denemarken veel te veel geld betalen voor bier en de blonde dames van me afslaan. In de tussentijd ga ik kijken of ik mn auto op fatsoenlijkere hoeveelheden brandstof kan laten lopen, want het stroomt nu zo'n beetje mn uitlaat uit. Tot speed
Nou lekker gesprint op speed. Rij ik naar huis 110 geef ik gas gaat mn toerenteller wel maar mn kilometerteller niet. maw na lange tijd heeft mn koppeling het eindelijk opgegeven. Komt dus deze weken een sachs sportkoppeling in. En aangezien ik de troep toch open heb ook maar meteen een lichter vliegwiel.
Tja het is niets ernstigs. Vorig jaar was ie al niet lekker. 1400 vliegwiel is inderdaad lichter maar ik weet niet zeker of dat past. ff onderzoeken dus.
Deze week druk bezig met een nieuwe koppeling. Gisteren het spruitstuk weggekregen. Voor degene die denken dat dat wel meevalt, neem een spaghetti. Kan je lachen. Daarnet het vliegwiel weggebracht die gaan ze maximaal afdraaien. Morgen moet ik de hele dag werken en vrijdag de boel weer in elkaar. Wat een klus. Foto's van het in elkaar zetten volgen nog.
Algemeen overzicht van de rotzooi
Versnellingsbak met ouwe koppeling.
Spaghetti op de plek waar mn versnellingsbak zat.
Oud en nieuw
2x kruskaskeerring welke duidelijk aan vervanging toe is. Ik vond de nieuwe er best ver in gaan dus ik hoop dat dat de bedoeling was.
Last edited by Sander on FriJun10, 2005 8:02:30 AM, edited 1 time in total.