ik spaar zegels van de bp in woerden.
als je spaarkaart vol is kan je in woerden wasmunten kopen voor de helft van de prijs.
Ik tank alleen bij de bp met mijn vaders auto (lease) of met die van me werk, tis wel een dure pomp nml.
hah .. ik spaar shell zegels .. maar nog nooit ingeplakt .. staapels ... en heb een tiger card geloof ik maar of er iets op staat .. is niet eens een esso in my village
Ik spaar ook niks. Ik tank altijd in Belgi?. Ik heb wel allerlei pasjes van Belgische tankstations, maar doe er eigenlijk niks mee. Vergeet het ook altijd.
Ik tank altijd bij de Gulf (vlakbij...en daar kan ik de auto gratis door de wasstraat halen )...krijg ik ook altijd zegeltjes. ik heb denk ik nu 3 kaarten ? 2.75 euro vol
Verder tank ik (als ik onderweg ben naar Heerenveen) ook wel eens bij de Tamoil langs de snelweg bij Akrum
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Ik tank altijd bij de witte pomp. Maar als ik in een auto voor mijn werk zit dan ga ik altijd naar shell en vraag ik er zegeltjes bij om die vervolgens aan mijn pa te geven
Ik wilde nog iets aardigs zeggen maar had al op ok gedrukt
Het verschil in kwaliteit bij de nederlandse pompen zal denk ik niet zo groot zijn.
Heb vroeger nog eens een praktikum gedaan >stolpunt van diesel bepalen, vlampunt van motorolie enz.
Zou voor de grap eens benzinemonsters van verschillende rederijen moeten testen. Zal al vast en zeker ergens op internet te vinden zijn, maar het leuke is om het zelf te proberen
bokkie wrote:Zou voor de grap eens benzinemonsters van verschillende rederijen moeten testen. Zal al vast en zeker ergens op internet te vinden zijn, maar het leuke is om het zelf te proberen
Euh...moet dit niet raffinaderijen zijn.
Voor zover ik weet produceren rederijen geen brandstof, maar die hebben veerdiensten
Last edited by TjizZzuH on ThuApr21, 2005 10:57:27 AM, edited 1 time in total.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
bokkie wrote:Zou voor de grap eens benzinemonsters van verschillende rederijen moeten testen. Zal al vast en zeker ergens op internet te vinden zijn, maar het leuke is om het zelf te proberen
Euh...moet dit niet raffinaderijen zijn.
Voor zover ik weet produceren rederijen geen brandstof, maar hebben die veerdiensten
klopt lol
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Ik spaar nix, behalve een hoop geld door altijd in duitsland te tanken. Is best handig als je maar 5 minuten hoeft te rijden voor bij de pomp in duitsland te staan.